Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@03:18:38 GMT

آغاز اکران آنلاین دو مستند از دهم شهریور ماه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۰۴۰۸

آغاز اکران آنلاین دو مستند از دهم شهریور ماه

مستندهای «ف- الف» و «در جستجوی خانه خورشید» از دهم شهریورماه در سامانه هاشور نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در قالب طرح «اکران حقیقت» از دهم شهریورماه مستندهای «ف- الف» ساخته فرشاد اکتسابی و «در جستجوی خانه خورشید» به کارگردانی مهدی باقری در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله بعد و با پایان اکران این دو مستند که از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستند، مستندهای «بانو قدس ایران» (مصطفی رزاق کریمی)، «زیر این چتر باران می‌بارد» (کتایون جهانگیری) و «بر سر خاک» (محسن خان جهانی) نمایش داده خواهد شد.

«ف- الف» درباره فساد اداری است و جایزه دوم بخش کارآفرینی چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» را به دست آورده، «در جستجوی خانه خورشید» که جایزه ویژه شهرداری تهران از یازدهمین جشنواره «سینما حقیقت»، جایزه ویژه بهترین فیلم و بهترین گفتار متن چهارمین جشنواره مستند «یادگار» را دریافت کرده، درباره تاریخ و هویت شهر تهران است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در قالب «اکران حقیقت» نمایش مستندهای تولید شده در این مرکز را در سامانه هاشور و مراکز فرهنگی و دانشگاهی آغاز کرده است.

کد خبر 516928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مستند در جستجوی خانه خورشید سینمای مستند فیلم مستند مستندسازي فیلم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: گذشته المپیک نشان داده غیر از لندن تک طلایی بودیم، اما امیدوارم امسال از این حالت خارج شویم و مدال‌های طلای بیشتری بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید یاری درباره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، عنوان کرد: باتوجه به شرایط تیم‌های ملی و چرخه انتخابی از دل مسابقات و همینطور رقابت‌های بین‌المللی که داشتیم سرمربیان ملی بتواند خروجی لازم را دریافت کنند

وی ادامه داد: میزبانی جام تختی بسیار خوب بود و جا دارد از عوامل برگزاری تشکر کنم. با گرمای شهر اهواز در سالن از نظر سرمایشی شرایط خوب بود. 

رییس سازمان لیگ کشتی درباره برگزاری مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: لیگ برتر از اوایل شهریور بعد از المپیک استارت می‌خورد. در نظر داریم لیگ را بیش از ۹۰ روز ادامه دهیم و بتوانیم مسابقات خوب و منظم برگزار کنیم.

یاری در پاسخ به این سوال که چرا کشور‌های بیشتری در جام تختی شرکت نکردند، عنوان کرد: قبول دارم از نظر زمان بندی مسابقات بین‌المللی و اعلام آن در دو سال گذشته مشکلاتی داشتیم، اما باید از نظر زمان بندی شرایط لازم را داشته باشیم. ما تاریخ‌هایی را انتخاب می‌کنیم که به درد خودمان بخورد و کادر فنی بتوانند تیم‌های خود را انتخاب کنند. 

او در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه نتایج تیم‌های ملی را برای المپیک چطور پیش‌بینی می‌کنید، تصریح کرد: ما همیشه در بازی‌های المپیک دستخوش تغییر بوده‌ایم. پدیده‌هایی داشتیم که نتایج خوبی رقم زدند و برخی دیگر انتظارات را برآورده نکردند. امیدوارم با شرایطی که هست فارغ از یک سهمیه آزاد، نتایج قابل توجهی در المپیک داشته باشیم. گذشته المپیک نشان داده غیر از لندن تک طلایی بودیم، اما امیدوارم امسال از این حالت خارج شویم و مدال‌های طلای بیشتری بگیریم. 

وی همچنین درباره انتخاب امین میرزازاده به عنوان بهترین ورزشکار، گفت: او کشتی‌گیر شاخص سنگین‌وزن ماست و جزو طراز اول وزن خود است. او در مسابقات آسیایی و چند رویداد دیگر مرد سال ورزش ایران انتخاب شد و مردم هم ایم اعتماد را کردند. امیدوارم او با حمایتی که گرفته دل مردم را با طلای المپیک شاد کند. عملکرد فدراسیون در حوزه فنی، زیرساختی و ... مشخص است. ما شاهد تلاش‌های ریاست فدراسیون بودیم و این موضوع از دید علاقمندان به کشتی جا نمانده است. مردم هم ورزش را می‌فهمند و کشتی را می‌شناسند. آن‌ها فردی نگاه نکردند و به خانواده کشتی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین