Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز از دانشگاه صنعتی شریف، قرارداد پژوهشی طراحی نظام جامع کیفیت کشور، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سه‌شنبه دوم شهریور ماه سال‌جاری با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد، و مسئولان دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

این پروژه که مجری آن دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف است در مدت زمان 30 ماه تعریف شده و به عنوان یکی از طرح‌های ملی و در قالب پنج مرحله انجام خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراحل پروژه شامل طراحی نقشه جامع کیفیت، تدوین سند جامع راهبرد ملی کیفیت کشور، تدوین و طراحی نظام ارزیابی ملی کیفیت سازمان‌ها، طراحی مدل سنجش نرخ کیفیت و طراحی سامانه الکترونیکی و یکپارچه سنجش نرخ کیفیت است که در نهایت همه این مراحل در کنار هم، «نظام جامع کیفیت کشور» را تشکیل خواهند داد.

غلامرضا شریعتی، رئیس سازمان ملی استاندارد کشور بحث کیفیت را بی حد و مرز خواند و گفت: دانشگاه صنعتی شریف در کشور سرآمد بوده و ما معتقدیم هرچه مشارکت نخبگان در عملی بیشتر نقص آن کمتر می‌شود. امیدواریم این پروه نیز مانند سایر پروژه‌های موفق دانشگاه صنعتی شریف در مباحث تولید و صنعت کشور این‌بار در کیفیت کشور هم که منجر به توسعه کشورخواهد شد به نتیجه مطلوب برسد.

فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در این جلسه طی سخنانی آمادگی کامل دانشگاه برای انجام پروژه مذکور را اعلام و در ادامه گفت: همانطور که تاکنون دانشگاه صنعتی شریف گام‌های اساسی در توسعه کشور برداشته امیدواریم بار دیگر بتوانیم با همکاری سازمان ملی استاندارد و پژوهشگاه استاندارد (ناظر قرارداد) این پروژه را به نتیجه مطلوب برسانیم چراکه رسالت دانشگاه کمک به حل مسائل و مشکلات کشور است.

در پایان جلسه، رئیس سازمان ملی استاندارد کشور به همراه مدیران دانشگاه از آزمایشگاه‌ مرکزی دانشگاه و برخی واحدهای مجتمع خدمات فناوری شریف بازدید کردند.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1108211 برچسب‌ها دانشگاه شریف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه شریف سازمان ملی استاندارد دانشگاه صنعتی شریف جامع کیفیت کیفیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تحصن و اعتراض دانشگاهیان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های آمریکا از این نسل‌کشی از دانشگاه‌های آمریکا آغاز شد و این خیزش به دانشگاه‌های سراسر دنیا گسترش یافته و ادامه دارد.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت ۲۰۵ روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند؛ اعتراضاتی که احتمال بازداشت و دستگیری نتانیاهو به‌عنوان جنایتکار جنگی از سوی سازمان ملل را تقویت کرد.

دانشجویان دانشگاه‌ها کشورمان نیز در حمایت از این خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

ظهر امروز نیز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع کردند وضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و ادامه این اعتراضات، نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانشجویان شریف پای کار آزادی‌خواهان جهان هستند   دانشجویان دانشگاه شریف در این تجمع اعلام کردند که از آزادی خواهان جهان حمایت می کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم