Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوچرخه‌سوار استرالیایی نخستین مدال طلای پارالمپیک توکیو را به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگو گرتسو، دوچرخه‌سوار اهل استرالیا در ماده 3 هزار متر کلاس C3 توانست مدال طلای پارالمپیک توکیو را به دست آورد. او توانست زمان 3 دقیقه و 50 ثانیه را در این مسابقه ثبت کند که رکورد جدیدی در جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشکاران چین و آلمان مدال‌های نقره و برنز این رشته را کسب کردند.

در کلاس C3 دوچرخه‌سوارانی با اختلال عملکردی اندام فوقانی و تحتانی، فلج مغزی، ضایعه اندامی و قطع عضو رقابت می‌کنند.

پایگو گرتسو آلمانی 24 ساله است و 3 بار قهرمان جهان شد.

پارالمپیک 2020 توکیو| فرهنگ‌سازی به سبک ژاپنی‌ها+عکس

 

انتهای پیام/

 

 

 

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دونده  مانع ایران توانست به مدال طلا رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده است.

در دومین روز این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب کرد.

عیدیان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

این برای اولین بار است که دختران دوومیدانی ایران توانسته‌اند در قهرمانی جوانان آسیا مدال طلا کسب کنند.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • « لوران کانته » فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • لوران کانته فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت
  • «لوران کانته» فیلمساز برجسته فرانسوی درگذشت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت