Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:41:04 GMT

رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه ها در هیئات مذهبی مازندران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۱۱۹۲

رعایت ۹۰ درصدی شیوه نامه ها در هیئات مذهبی مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر چهارشنبه در جلسه نقد و بررسی فعالیت‌های ستاد عملیات محرم ۱۴۴۳ هجری قمری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و با اشاره به ادامه فعالیت‌های دینی و مذهبی تا پایان محرم وصفر با رعایت دقیق شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد هیأت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان را به صورت دقیق رعایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سختی‌ها و مشقت‌های هیئات مذهبی در شرایط شیوع این ویروس منحوس (کووید ۱۹) در محرم ۱۴۴۳ هجری قمری، افزود: با توجه به وجود همه مشکلات و موانع و توطئه‌های داخلی و خارجی برای کمرنگ کردن شور و شعور حسینی در جامعه اسلامی، این هیئات مذهبی بودند که خوش درخشیدند و در رعایت دقیق این شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان از دیگر اقشار جامعه منظم تر، دقیق‌تر و مصمم ترند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مراسم عزاداری و سوگواری تا پایان محرم و صفر با رعایت دقیق موازین بهداشتی ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: هیأت‌های مذهبی ثابت کردند در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب همواره ثابت قدم هستند و در رعایت دقیق شیوه نامه‌ها با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا همواره نسبت به دیگر اقشار جامعه دقیق‌تر و منظم تر هستند.

حجت الاسلام شکریان امیری در بخش پایانی از سخنان خود با اشاره به بازرسی‌های متعدد وزارت بهداشت و درمان و مجموعه‌های نظارتی و انتظامی از نحوه برگزاری مراسم‌های محرم ۱۴۰۰، خاطر نشان کرد: حفظ سلامتی عزاداران و سوگواران حسینی از اولویت‌های برنامه‌های هیئات مذهبی در شرایط شیوع این ویروس منحوس (کووید ۱۹) بوده و هست و می‌توان با یک برنامه ریزی درست هم برگزاری مراسم سید وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و دیگر مراسم‌های آئینی را برگزار کرد و شیوه نامه‌ها را هم دقیق اجرایی کرد که به سلامتی عزاداران حسینی هم آسیبی نرسد.

کد خبر 5288983

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران مراسم عزاداری ویروس کرونا هفته دولت محرم 1400 واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون محدودیت های کرونایی اردبیل وزارت بهداشت و درمان شیوه نامه ها هیئات مذهبی رعایت دقیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم

به گزارش "ورزش سه" نویدکیا درحالی در نیم فصل هدایت نارنجی پوشان رفسنجان را پذیرفت که این تیم در نیم فصل اول متحمل ۸ شکست شده بود و از ۱۵ بازی فقط ۱۵ امتیاز به دست آورده بود. اما با ورود محرم به یکباره این تیم دگرگون شد و در ۱۲ بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخورد. 

اسطوره محبوب سپاهان اما بالاخره امروز در برابر صنعت نفت آبادان شکست خورد تا رکورد شکست ناپذیری او همراه با مس رفسنجان با شوت ناگهانی علی یوسف قطع شود. 

با این حال مس رفسنجان که به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی هم راه پیدا کرده، امیدوار است که همراه با محرم نویدکیا رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران