Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین قدیری ابیانه در خصوص بررسی پیشنهاد دکتر عبدالملکی به عنوان وزیر کار، تعاون و رففاه اجتماعی توضیحاتی را ارائه دادند. به گزارش پول نیوز، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در خصوص انتخاب حجت الله عبدالملکی، به عنوان وزیر کار عنوان داشت: وزیر پیشنهادی کار آقای رئیسی را با وزیر پیشنهادی کار آقای روحانی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزارت صنایع وقتی آقای شریعتمداری مسئولیت وزارت را برعهده داشتند فساد‌های خیلی بزرگی شکل گرفت از جمله ورود غیر قانونی ده‌ها هزار ماشین لوکس به کشور..
سفیر اسبق ایران در استرالیا ادامه داد، زمانی که آقای شریعتمداری به عنوان سکان دار وزارت کار معرفی شدند باز هم فساد‌های متعددی شکل گرفت از جمله اخذ وام‌های بیش از ۱۰۰ میلیاردی داماد ایشان از بانک‌ها که تا الان اعلام نشده است که با چه نرخی این تسهیلات توسط بانک‌ها پرداخت شده است که قطعا نرخ بسیار پایینی را دارد.

وی اظهار داشت: همچنین خیلی از افرادی که در شستا منصوب شدند افراد جناحی و با کمترین کارایی بودند. از جمله افرادی که در ستاد‌های تبلیغاتی آقای روحانی مشغول به کار بودند.

قدیری ابیانه در مورد معرفی آقای عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس گفت: آقای عبدالملکی که قبلا در کمیته امداد حضور داشتندد از افراد کارآفرین هستند و سعی کردند که کمیته امداد را به سمت ایجاد اشتغال سوق دهند؛ که در این زمینه مهارت هم دارند که به هیچ عنوان قابل قیاس با آقای شریعتمداری نیست.

شریعتمداری به دنبال پست و مقام برای افراد جناحی بود در حالی که آقای عبدالملکی به دنبال ایجاد اشتغال برای افراد محروم جامعه هستند. دکتر عبدالملکی با قشر ضعیف جامعه به صورت مستقیم در ارتباط بودند؛ که باعث می‌شود زیر مجموعه‌های دولت را هم به سمت ایجاد اشتغال سوق دهند. به نظر بنده آقای رئیسی انتخاب خوبی را برای تصدی پست وزارت کار داشته است.

دکتر عبدالمکی باید فساد‌ستیزی را در شرکت‌های شستا انجام دهد و افرادی که به صورت جناحی و سیاسی در مسئولیت‌هایی در این شرکت‌ها منصوب شده اند برکنار کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا

روزنامه انگلیسی «گاردین» گزارش داد که قرار است پناهجویان در سرتاسر انگلیس برای تدارک برای اخراج خود به رواندا از فردا دوشنبه در چارچوب عملیات غافلگیرانه وزارت کشور بازداشت شوند.

براساس گزارش القدس العربی، به گفته گاردین، این روند که به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، شامل بازداشت برخی از پناهندگانی است که در جلسات معمول در دفاتر خدمات مهاجرت شرکت می‌کنند و آنها را در سراسر کشور نگهداری می‌کنند و سپس آنها را به مراکز بازداشت منتقل می‌کنند و سپس در پرواز‌های رواندا قرار می‌گیرند.

به گزارش بلومبرگ نیز راه اندازی این عملیات درست چند روز قبل از انتخابات شورای محلی در انگلیس انجام می‌شود و ادعا‌های ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس مبنی بر اینکه اقدامات سختی را علیه مهاجرت غیرقانونی انجام می‌دهد، تقویت می‌کند.

سخنگوی وزارت کشور انگلیس در بیانیه‌ای گفت که دولت وارد مرحله نهایی فعال سازی اخراج پناهجویان به رواندا می‌شود.

وزارت کشور انگلیس گفت: در برخی مواقع این امر ناگزیر شامل بازداشت افراد برای آماده شدن برای اولین پروازی است که قرار است طی ۱۰ تا ۱۲ هفته به مقصد رواندا انجام شود.

این وزارت خانه در ادامه افزود: اظهار نظر بیشتر در مورد فعالیت عملیاتی نامناسب است.

بر اساس توافقی که سال گذشته میان انگلیس و رواندا منعقد شد، دولت بریتانیا قصد دارد ده‌ها هزار پناهجو را که به گونه غیرقانونی و توسط قایق به این کشور آمدند را به شرق آفریقا بفرستد.

طبق سیاست حکومت انگلیس هر کسی که به صورت غیرقانونی وارد این کشور ‌شود، به جز افراد زیر سن قانونی بدون همراه، به رواندا فرستاده خواهند شد. این افراد می‌توانند در رواندا باقی بمانند اما نمی‌توانند وارد انگلیس شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد