Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام علی تقوی را به عنوان «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان» منصوب کرد.

متن حکم به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین تقوی

تعمیق معرفت دینی و رشد فضائل اخلاقی در میان دانشگاهیان، حاکمیت ارزشهای اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش تفکر ناب انقلابی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و اصیل در میان مراکز آموزش عالی که امر راهبردی آموزش و تربیت نسل آتی معلمان ایران اسلامی را بر عهده دارد، مورد توجه و عنایت خاص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد.

از مجموعه نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود با تکیه بر بیانات و مطالبات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، در راستای تحقق تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی، تعالی‌بخشی به حکمرانی تعلیم و تربیت اسلامی و گفتمان سازی تحول مطلوب در آموزش و پرورش، قدم‌های مؤثری بردارد.

از این رو ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و خدمات دلسوزانه و خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین دادگر در طول دوران تصدی این مسئولیت، جنابعالی را که به فضل علمی، اخلاقی و تبلیغ جهادی شناخته می‌شوید به عنوان «مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان» منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از هیئت‌های اندیشه ورز تخصصی و صاحب نظران در امر سیاستگذاری تعلیم و تربیت در حوزه و دانشگاه و نیز بهره گیری از ظرفیت شبکه دفاتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان و مجموعه‌های انقلابی دانشجو معلمان آن دانشگاه، در این مسیر ارزشمند همواره موفق و موید باشید.

کد خبر 5288945 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری علی تقوی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها حجت الاسلام مصطفی رستمی حکم انتصاب سازمان سنجش دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران انتخاب رشته دانشگاه علامه طباطبایی دانشجویان دوره دکتری مرکز سنجش آموزش پزشکی ویروس کرونا دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام دانشجویان تصویب رشته نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دانشگاه فرهنگیان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه