Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: وضعیت کرونایی کرمانشاه در حال رسیدن به شرایط حاد و بحرانی است.

هوشنگ بازوند  امروز(سوم شهریور) در مراسم افتتاح مجهزترین بیمارستان 128 تختخوابی سیار که به همت سپاه ایجاد شده، با اشاره به شرایط نامناسب کرونایی استان، گفت: هم اکنون بیش از 1350 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط سختی قرار داریم، گفت: استان دارد به شرایط حاد می رسد که امیدواریم با افتتاح این بیمارستان سیار به عنوان هدیه بزرگ سپاه به مردم استان شاهد مدیریت موج جدید بیماری در استان باشیم.

بازوند  در ادامه با قدردانی از حضور به موقع نیروهای مسلح در بحران ها، افزود: نیروهای مسلح از ارتش و سپاه و نیروی انتظامی گرفته تا دیگر نیروهای امنیتی همواره به عنوان یک ظرفیت بزرگ در کنار مردم هستند و وقتی یک بحرانی شروع می شود اولین گروهی که در کنار مردم حاضر می شوند، نیروهای مسلح هستند.

وی ادامه داد: در جریان زلزله بزرگ 7.3 ریشتری استان کرمانشاه که در 100 سال اخیر بی سابقه بود، نیروهای مسلح سریعا به کمک مردم رفته و با حضور 10 هزار نیروی سپاهی و ارتشی تا ساعت 11 صبح روز بعد از زلزله وضعیت مناطق زلزله زده استان در حد قابل قبولی تحت کنترل درآمد و پس از آن هم حضور نیروهای مسلح در کنار مردم در حوزه اسکان اضطراری و دائم احساس می شد.

 وی ادامه داد: در جریان کرونا هم نیروهای مسلح از ابتدای شیوع بیماری پای کار بودند و شاید به جرات بتوان گفت تنها کشوری هستیم که نیروهای مسلح آن در این حد به کمک کادر درمان آمده اند.

وی سپس  امنیت کنونی کشور را مرهون تلاش های نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: اگر امروز ایران یک نقطه امن در خاورمیانه است و در امنیت کامل بسر می برد، این موضوع در سایه تلاش و از خودگذشتگی های نیروهای مسلح محقق شده است.

وی اشاره ای هم به سپری شدن روز پزشک داشت و با قدردانی از پزشکان و کادر درمان، گفت: در جریان کرونا پزشکان سلامت خود را به خاطر مردم در خطر انداختند، لذا شایسته است در چنین شرایطی مردم برای کمک به کادر درمان هم که شده رعایت پروتکل های بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری جدی بگیرند. 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا بیمارستان سیار كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی