Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهادر امینیان سفیر ایران در کابل در دیدار با حامد کرزای رئیس جمهور سابق و عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان درباره آخرین تحولات این کشور گفت‌وگو کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط شورای عالی مصالحه افغانستان، در این دیدار طرف‌ها درباره ایجاد یک افغانستان باثبات و یک نظام مبتنی بر اراده مردم که از مشروعیت ملی و بین‌المللی برخوردار باشد، تبادل‌نظر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات بیشتری از این دیدار منتشر نشده است، اما پیش از این سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه ابزار امیدواری کرده بود که مردم و جناح‎های افغانستان از فرصت خروج نیرو‌های خارجی برای تشکیل دولتی فراگیر، شفاف و پاسخگو که بازتاب همه گروه‌های قومیتی افغانستان و دارای روابط نیک با همسایگان باشد، استفاده کنند.

وی همچنین تاکید کرده بود: در شرایط کنونی تقاضای ما از همه طرف‌ها این است که فضای آرام را در افغانستان فراهم کنند، تمام تلاش‌ها باید به این موضوع معطوف باشد که مردم در محل زندگی خودشان احساس آرامش داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود