Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رضایی در خصوص پیوستن خود به استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است

به گزارش طرفداری، علیرضا رضایی در خصوص حضور در اولین تمرین استقلال برای فصل جدید گفت:

خیلی لذت بردم. جو تیم را دیدم و کیف کردم. باعث افتخارم بود زیر نظر فرهاد مجیدی و بهزاد غلامپور و همچنین کنار رشید مظاهری و سیدحسین حسینی تمرین کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانم روز به روز خودم را ارتقا بدهم و به تیمم کمک کنم.

وی در مورد اینکه سرمربی استقلال معتقد است می‌تواند یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران شود، گفت:

فرهاد و فرزاد مجیدی به من لطف دارند. دلیل اینکه سریع قرارداد بستم این بود که از بودن در کنارشان لذت بردم. در این چندروز صحبت‌هایی بود که اگر مظاهری یا حسینی بمانند، تکلیف من چه می‌شود. برای من باعث افتخار است که کنارشان در استقلال تمرین می‌کنم. برایم مهم نیست دروازه بان اول یا چهارم باشم. مهم این است به تیم کمک کنم. گلر چهارم استقلال بودن افتخارش بیشتر از گلر یک‌ بودن در تیم‌های دیگر است.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه با وجود یک‌رقابت سخت چقدر اطمینان به موفقیت در استقلال دارد چون بسیاری این حرف‌ها را زدند و بعد جدا شدند، گفت: 

بعید می دانم بروم. چون لذت می برم. جایی که آرامش دارم و خوشحالم صددرصد خواهم ماند. مگر اینکه اتفاق ویژه‌ای بیفتد که بعید می‌دانم. در این چند روز خیلی انرژی گرفتم.

وی افزود:

رقابت هست اما احترام اولویت من است. همیشه به حسینی و مظاهری احترام گذاشتم و الگوی من هستند. امیدوارم بتوانم در کنارشان به استقلال کمک کنم و هرموقع فرصتی پیش بیاید مطمئن باشید از جانم مایه می‌گذارم.

رضایی در خصوص اینکه در پیکان فرصتی به دست آورد و خودش را نشان داد، آیا در استقلال هم‌این اتفاق رخ می‌دهد، گفت:

فعلا اولویت من خوب تمرین کردن است و زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم. ولی هرموقع پیش بیاید قول می‌دهم با تمام توانم کار کنم و امیدوارم سربلند باشم.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با نصرالله عبداللهی: رایکوف هم مربی بود، هم پزشک، هم روانشناس؛ علی کریمی بهترین دفاع چپی بود که دیدم باشگاه استقلال به مظاهری: قراردادت را فسخ کن، به سلامت! شهریار مغانلو به سپاهان پیوست / رسمی باورنکردنی اما واقعی؛ گری نویل: یونایتد برای قهرمانی، باید کین را هم خریداری کند!/ یادداشت روز رویاپردازی کیلیان ام باپه برای انتقال به رئال مادرید / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی را بسیاری با نام پسر پرسپولیس می‌شناسند، دروازه‌بان جوانی که با پیراهن قرمزهای تهرانی پنالتی علی دایی را مهار کرد تا ورودی درخشان به فوتبال حرفه‌ای باشگاهی ایران داشته باشد.

حقیقی که در زمان کارلوس کی‌روش دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود، حالا در این فصل شاگرد رفیق قدیمی خود یعنی مسعود شجاعی شده است.

او زیر نظر مسعود شجاعی روزهای بهتری را نیز در هوادار تجربه کرد و این روزها، گلر مورد اعتماد سرمربی جوان هوادار است. حقیقی که در این فصل شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند و در همه بازی‌های لیگ برتر حضور داشته، طی ۲۶ بازی لیگ و حذفی، هشت کلین‌شیت را به ثبت رسانده که آمار خوبی برای او محسوب می‌شود.

حقیقی در بازی با صنعت نفت به خصوص در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و زیر فشار حملات شاگردان کمالوند مقاومت کرد تا سه امتیاز ارزشمند به حساب هوادار نوشته بشود.

اما تک گل نفتی‌ها روی ضربه پنالتی توسط طالب ریکانی به ثمر رسید که حقیقی آن را مرتکب شده بود. حقیقی در حالی که دنبال پیدا کردن یار مناسب برای پاس دادن بود، با اضافه نشدن مدافعان توپ را از دست داد و مرتکب خطا شد. جالب اینکه حقیقی در این صحنه نیز در حال پیروی از دستورات تاکتیکی مسعود شجاعی بود. سرمربی جوان هوادار مخالف بازی بلند و بدون هدف گلرهایش است و به حقیقی دستور داده بازی‌سازی را از عقب زمین انجام بدهد که یک ناهماهنگی سبب از دست رفتن توپ علیرضا حقیقی شد.

با این حال دروازه‌بان باتجربه هوادار در ادامه بازی این گل را جبران کرد و توانست مهره موثری برای کسب پیروزی دو بر یک تیمش برابر صنعت نفت آبادان باشد. حقیقی این هفته دیدار مهمی در انزلی برابر ملوان خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی