Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ شدوص در مرداد ماه، بیش از دو هزار و ۸۷۵تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته حدود هفت درصد و در مقایسه با میانگین ۱۲ماه گذشته، ۲۹درصد افزایش یافته است.

 از بین محصولات «شدوص»، مقدار فروش «دوده داخلی» در مرداد ماه به حدود دو هزار و ۶۹۰تن رسید و بیش از ۹۲درصد از فروش شرکت دوده صنعتی پارس را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس ماه‌ها از توقف تولید «دوده داخلی»، این محصول شدوص به چرخه تولید بازگشت.

 با این مقدار از فروش، در مرداد ماه به فروش ۷۰ میلیارد تومانی رسید که نسبت به تیر ماه ۱۴ درصد و نسبت به میانگین ۱۲ماه گذشته، ۷۳درصد رشد داشته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

 

پربیننده ترین سهامداران شستا توجه کنند(۱شهریور) / شستا برای دومین روز متوالی نزولی شد ارزش سهام عدالت من (۱ شهریورماه) فولاد مبارکه سرخ پوش شد رونقی بی‌سابقه، پایانی خون‌بار؛ بورس در دولت‌ روحانی (بخش دوم) گزارش روزانه صندوق های ETF (۲شهریور۱۴۰۰) / دارا یکم در صدر رشد صندوق های سهامی قرار گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل