Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ با هماهنگی مسئله زندان اوین را پیگیری می کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم رضایی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه 3 شهریور) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 2 قانون اساسی گفت: در روز های اخیر فیلم ها و تصاویری از زندان اوین در رسانه های بیگانه منتشر شده است، این موضوع مایه تاسف است، هم بابت اجحافی که در حق برخی زندانیان صورت گرفته و هم بابت اینکه این موضوع دست مایه ای شده است برای حمله به دستگاه قضایی و کارکنان شریف آن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد: با عوامل احتمالی ارتکاب به تخلف و جرم طبق قانون باید برخورد شود و اقدام خلاف چند مامور را نباید به بدنه دستگاه خدوم قضایی که هم تحول ایجاد کرده و هم برخورد قاطع با فساد می کند، نسبت دهیم. با توجه به بازدیدی که از برخی از زندان ها در یک سال اخیر داشتم، آنچه در رسانه های اجاره ای سعودی و تریبون های ملکه در لندن روایت می شود، درست نیست. کارکنان قوه قضائیه در سخت ترین شرایط کار می کنند و درست نیست که به این بهانه به آنها حمله شود.

رضایی ضمن قدردانی از دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان کل برای بررسی موضوع، گفت: با عوامل احتمالی ارتکاب به جرم باید قاطعانه برخورد شود، زیرا ویژگی شاخص نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم آن مبارزه با فساد در درون جامعه است، همانگونه که در ماجرای کهریزک و دانشگاه آزاد و پرونده هایی مثل طبری و... برخورد شد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: کمیسیون اصل 90 با هماهنگی دادستان کل موضوع مربوط به زندان اوین را دنبال می کند و اطلاع رسانی کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زندان اوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • فیلم/ روایت روح‌الامینی از رقبای قالیباف برای ریاست مجلس
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز