Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت عالی ائتلاف دولت قانون به ریاست نوری المالکی امروز چهارشنبه به اربیل سفر می کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، قرار است نوری المالکی در راس هیئتی عالی از ائتلاف دولت قانون به اربیل سفر کند.

دیدار با مسعود بارزانی و دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان عراق و نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان از جمله برنامه‌های سفر نخست وزیر اسبق عراق و هیئت همراه به اربیل عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المالکی در مصاحبه اخیر با یک شبکه کردی از روابط حسنه شخصی با مسعود بارزانی خبر داده بود.

دفاع نوری المالکی از تغییر سیستم سیاسی عراق به ریاستی/ هیچ جریان سیاسی حائز اکثریت آرا نخواهد شد

 

پیش بینی می شود موضوع انتخابات پارلمانی عراق در راس مهمترین موضوعات مطرح شده در مذاکرات رئیس ائتلاف دولت قانون با سران اقلیم کردستان باشد.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوری المالکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر نیچروان بارزانی به تهران

وبگاه «روداو» گزارش داد نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق قرار است روز یکشنبه برای دیدار با مقام‌های ارشد ایران به تهران سفر کند.

به گزارش مشرق، این پنجمین سفر بارزانی به ایران طی ده سال گذشته است و او قرار است در سفر جدید با برخی از مقام‌های ایران از جمله «سید علی خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب اسلامی، «ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور ایران و «محمد باقر قالیباف»، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کند.

سفر پیشین نیجروان بارزانی به ایران در مرداد ماه سال ۱۴۰۰ (آگوست ۲۰۲۱) برای شرکت در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی اتفاق افتاده بود.

روداو نوشته ایران و منطقه کردستان عراق روابط خوبی با یکدیگر دارند و بارزانی در همایشی در ماه آوریل در سلیمانیه گفت که ایران در موفقیت اقتصادی این منطقه نقش داشته است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران