Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت های سامسونگ و شیائومی، همین تازگی‌ها، از گوشی‌های تاشونده خود رونمایی کردند و برند وان پلاس نیز توانسته است با معرفی گوشی بی‌نظیر وان پلاس ۹ پرو، یک جایگزین بسیار خوب برای گوشی‌های پرچمدار و البته گران‌قیمت آیفون وارد بازار کند. برند هواوی نیز علی رغم تحریم‌های ایالات متحده، بی‌کار ننشسته و گوشی‌های سری P50 را وارد بازار کرده است تا به عنوان رقیب اصلی گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا در عکاسی شناخته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله می‌خواهیم جدیدترین گوشی‌های پرچمدار دنیا را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

این گوشی در حال حاضر به عنوان بهترین گوشی جهان شناخته می‌شود. هر چند که توان پردازشی گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس از S21 اولترا بیشتر است، اما با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف مثل صفحه نمایش، دوربین و دیگر قابلیت‌ها، می‌توان گفت که گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا با فاصله‌ای کم در مقایسه با گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس، بهترین گوشی دنیا در حال حاضر و پیش از ورود گوشی‌های آیفون ۱۳ به بازار است.

این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش ۸/۶ اینچی از نوع داینامیک AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و روشنایی حداکثری ۱۵۰۰ نیت است. این صفحه نمایش HDR10+ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل، واقعا بهترین صفحه نمایش به کار رفته در گوشی‌های هوشمند موجود در بازار می‌باشد.

پردازنده‌ی اگزینوس ۲۱۰۰ یا کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ به کار رفته در این گوشی با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی و با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تغذیه می‌شود.

اما نقطه عطف گوشی گلکسی S21 اولترا، قابلیت‌های بی‌نظیر عکاسی و فیلم‌برداری آن است. این گوشی، یک دوربین پشتی اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپی تلفوتو با قابلیت زوم اپتیکی بی‌نظیر ۱۰ برابری، یک دوربین تلفوتو با قابلیت زوم اپتیکی ۳ برابری و یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید بسیار گسترده دارد. دوربین جلو نیز مجهز به یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی است.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا می‌تواند در سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه با کیفیت 8K و در سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه با کیفیت 720p فیلم‌برداری کند.

سطوح جلویی و پشتی این گوشی از جنس گوریلا گلس ویکتوس هستند و یک قاب زیبای آلومینیومی، این دو سطح را به هم دیگر وصل می‌کند. این گوشی دارای امتیاز حفاظت محیطی IP68 است.

شما می‌توانید گلکسی S21 اولترا را با استفاده از یک شارژر سریع ۲۵ واتی یا یک شارژر وایرلسی ۱۵ واتی شارژ کنید و حتی از آن برای شارژ معکوس یک گوشی دیگر با سرعت ۵/۴ وات استفاده نمایید.

گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا

برند شیائومی که معمولا به ساخت گوشی‌های اقتصادی و میان-رده با مشخصات عالی مشهور است، در نیمه اول سال ۲۰۲۱، با معرفی گوشی پرچمدار بی‌نظیر شیائومی می ۱۱ اولترا، تحولی در دنیای عکاسی با گوشی هوشمند ایجاد کرد.

این گوشی پرچمدار خوش قیمت شیائومی، مجهز به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپی تلفوتو ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکی ۵ برابری، یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۸ درجه و یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.

به غیر از عکس‌های ماکرو که کاربرد بسیار کمی در میان کاربران گوشی‌های هوشمند دارند، شما می‌توانید هر مدل عکسی را با این گوشی، با بالاترین کیفیت بگیرید. قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 8K نیز چیزی نیست که گوشی‌های زیادی داشته باشند.

البته مشخصات عالی این گوشی شیائومی محدود به قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری آن نیست. گوشی می ۱۱ اولترا مجهز به یک پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۸۸ از نوع 5G با پشتیبانی ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و یک صفحه نمایش AMOLED دارای نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۷۰۰ نیت است.

شما می‌توانید گوشی‌های پرچمدار می ۱۱ اولترا و گلکسی S21 اولترا را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی با گارانتی معتبر و قیمت مناسب خریداری کنید.

گوشی‌های سری هواوی P50

برند هواوی که به دلیل تحریم‌های ایالات متحده از سرویس‌های گوگل محروم شده، در تلاش است با معرفی گوشی‌های پرچمدار با قیمت‌های پایین و قابلیت‌های بی‌نظیر عکاسی با برندهای گوشی سامسونگ، گوشی آیفون و گوشی شیائومی رقابت کند. این برند چینی اخیرا  سه گوشی هواوی P50، هواوی P50 پرو و هواوی P50 Pro Special Edition را وارد بازار کرده است.

گوشی P50 دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین تلفوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ از نوع 4G و قابلیت شارژ فوق سریع ۶۶ واتی است. مدل پرو دارای دو نسخه اسنپدراگون 888 4G و Kirin 9000 5G است. این گوشی علاوه بر یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی، دارای یک دوربین تلفوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک حسگر مونوکروم ۴۰ مگاپیکسلی است.

گل سرسبد گوشی‌های هواوی P50، مدل Pro Special Edition است که از گوشی P50 pro نیز گران‌تر می‌باشد.

گوشی شیائومی بلک شارک ۴ پرو

یکی دیگر از گوشی‌های پرچمدار شرکت شیائومی در سال ۲۰۲۱، گوشی بلک شارک ۴ پرو است که در مارس ۲۰۲۱ وارد بازار شد. این گوشی، مخصوص گیمینگ طراحی شده و دارای یک صفحه نمایش با حداکثر نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و قابلیت شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی است. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، طراحی زیبا و قدرت پردازشی بسیار خوب، این گوشی شیائومی را به یک گوشی گیمینگ بسیار عالی تبدیل کرده است.

گوشی تاشونده شیائومی می میکس ۴ فولد

برند شیائومی نیز برای اینکه از سامسونگ جا نماند، گوشی تاشونده شیائومی می میکس فولد ۴ را وارد بازار کرد. این گوشی دارای یک باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری است که برای یک گوشی تا شونده واقعا حرف ندارد و با مجهز بودن به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌تواند عکس‌های خیره‌کننده‌ای بگیرد.

اگر می‌خواهید جزء اولین خریداران این گوشی‌های تاشونده برندهای سامسونگ و شیائومی باشید، به طور مرتب، به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی را سر بزنید تا بلافاصله بعد از موجود شدن، آن‌ها را بخرید.

سری گوشی آیفون ۱۳

با اینکه اکثر برندهای گوشی‌های هوشمند تا اینجای سال، گوشی‌های پرچمدار خود را وارد بازار کرده‌اند، برای معرفی سری گوشی آیفون ۱۳ باید هنوز صبر کنیم. این خانواده، همانند خانواده آیفون ۱۲ در چهار مدل معمولی، مینی، پرو و پرو مکس وارد بازار می‌شود و تفاوت اصلی این گوشی‌ها با گوشی‌های آیفون ۱۲، مجهز بودن به یک پردازنده A15 بیونیک و باتری پرظرفیت‌تر است.

جمع‌بندی

امسال، برای بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، سال پرکاری بود. پس از معرفی گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا و گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا، گوشی‌های تاشونده‌ی این دو برند کره‌ای و چینی نیز وارد بازار شدند. برندهای وان پلاس و هواوی نیز چندین گوشی پرچمدار بسیار خوب را وارد بازار کرده‌اند. با این حال، برای معرفی خانواده گوشی آیفون ۱۳ باید هنوز صبر کنیم. شما می‌توانید جدیدترین گوشی‌های پرچمدار دنیا را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی، بخرید.

2121

کد خبر 1548349

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا وارد بازار کرده گوشی های پرچمدار گوشی های هوشمند یک دوربین اصلی شما می توانید گوشی شیائومی فیلم برداری یک دوربین مقداد آی تی صفحه نمایش گوشی آیفون معرفی گوشی مجهز به یک قابلیت ها آیفون ۱۲ دارای یک آیفون ۱۳ هواوی P50 گوشی ها بی نظیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25

فرارو- مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 تقابل بهترین گوشی‌های زیر ۱۰ میلیون فعلی بازار است. ردمی نوت 13 نسخه ۵G با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی کمی بیش از ۹ میلیون فروخته می‌شود و فروشنده‌های موبایل کف قیمت گلکسی A25 سامسونگ را در همین بازه اعلام می‌کنند.

به گزارش فرارو؛ مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 در بخش دوربین و نمایشگر با برتری میلیمتری گوشی کره‌ای به‌پایان می‌رسد، اما آن‌هایی که موقع خرید گوشی همه‌چیز را فدای قدرت پردازنده و باتری می‌کنند، می‌توانند سراغ خرید ردمی نوت 13 بروند.

مقایسه ردمی نوت 13 و A25 ؛ تفاوت طراحی

گلکسی A25 سامسونگ در حد پنج، شش گرم از ردمی نوت 13 شیائومی سنگین‌تر است. وزن گلکسی A25 سامسونگ بدون احتساب گلس و ... تقریبا ۱۹۷ گرم است و شیائومی، اقتصادی‌ترین گوشی نسل ردمی نوت 13 را با وزن ۱۷۳.۵ گرم روانه بازار کرده است. بخشی از این اتفاق به‌خاطر بزرگتر بودن گلکسی A25 سامسونگ است که در همان نگاه اول می‌توانیم به آن پی ببریم.

گلکسی A25 سامسونگ، فقط چند میلیمتر ارتفاع بیشتری دارد و از نظر سبک و سیاق طراحی نسبت به مدل‌های نسل قبلی خودش، شکیل‌تر است. میان‌رده جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی روشن و تیره، لیمویی و مشکی در بازار موجود است و خریداران ردمی نوت 13 نسخه ۵G شیائومی می‌توانند گوشی خودشان را از بین رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و طلایی انتخاب کنند. تا اینجا برتری خاصی در سبک طراحی دوتا گوشی وجود ندارد و بهتر است برای انتخاب گزینه نهایی، سراغ بقیه آیتم‌ها برویم.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلگسی A25 ؛ تفاوت نمایشگر

ردمی نوت 13 به‌شکل جزیی از نمایشگر بزرگتری برخوردار است. گفتیم جزیی، چون تفاوت اندازه نمایشگر ردمی نوت 13 و A25 سامسونگ فقط در حد یک‌دهم اینچ است. گلکسی A25 سامسونگ مثل خیلی از میان‌رده‌های کره‌ای با نمایشگری از نوع سوپر AMOLED پا به میدان گذاشته که نسبت به صفحه‌نمایش ردمی نوت 13 بهتر است.

گلکسی A25 سامسونگ به‌لطف نمایشگر سوپر AMOLED از تراکم پیکسل بیشتری برخوردار است و در وهله دوم، از ترکیب نسبتا قابل قبولی در این بخش استفاده می‌کند. رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی هزار نیت، بخشی از مشخصات نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A25 است و البته همین عدد و رقم‌ها در مشخصات صفحه‌نمایش ردمی نوت 13 به‌چشم می‌خورد. با این حال نمایشگر سوپر AMOLED مقابل نمایشگر AMOLED حکم به برتری گوشی کره‌ای در این راند می‌دهد.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 ؛ تفاوت تراشه

ردمی نوت 13 از حیث پردازنده اوضاع بهتری نسبت به گلکسی A25 سامسونگ دارد. تراشه پنج نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ گلکسی A25 سامسونگ با اینکه چیز زیادی از تراشه شش نانومتری مدیاک دایمنسیتی ۶۰۸۰ ردمی نوت 13 ندارد،، اما موقع اجرای بازی، شرایط به نفع ردمی نوت 13 تغییر می‌کند.

ردمی نوت 13 علاوه بر این، به‌لطف همین تراشه شش نانومتری، در شارژدهی گوشی کمک حال باتری است و طبق محاسبات پنچمارک‌های معروف در این بخش هم شرایط بهتری از رقیب کره‌ای دارد. فراموش نکنیم تفاوت‌های گلکسی A25 و ردمی نوت 13 در بخش پردازنده، آنچنان محسوس نیست، اما خب موقع مقایسه نهایتا باید روی گزینه اصلح دست گذاشت.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 ؛ تفاوت دوربین

ردمی نوت 13 روی کاغذ باید از دوربین بهتری نسبت به گلکسی A25 برخوردار باشد، اما در عمل اصلا اینطوری نیست.

ردمی نوت 13 نسخه ۵G که به حسگر اصلی ۱۰۰ مگاپیکسل مجهز شده، درمقایسه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل A25 سامسونگ، موقع زوم کردن و تغییر نور قافیه را می‌بازد. در همین مدت کوتاهی که از حضور ردمی نوت 13 در بازار می‌گذرد، صحبت‌های زیادی از افت کیفیت دوربین در شب مطرح شده، اما A25 سامسونگ به‌رسم میان‌رده‌های قبلی کره‌ای چنین اتهامی ندارد. علاوه بر حسگر اصلی و دوتا دوربین‌های اولتراواید و تشخیص عمق، حسگر سلفی و ۱۳ مگاپیکسلی A25 عکس‌های بهتری نسبت به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی ردمی نوت 13 ثبت می‌کنند.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25 ؛ تفاوت باتری

ردمی نوت 13 با اینکه از حیث دوربین و نمایشگر عملکری ضعیف‌تر از A25 نشان می‌دهد، اما موقع مقایسه باتری سربلند از زمین رقابت خارج می‌شود.

ردمی نوت 13 و گلکسی A25 هر دو مثل میان‌رده‌های اسم‌ورسم‌دار بازار، به باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت مجهز شده‌اند. با این وجود از صدقه‌سر همان تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰، ردمی نوت 13 می‌تواند شارژدهی بیشتری داشته باشد. از طرف دیگر ردمی نوت 13 با شارژر ۳۳ وات سزگار است و همین آپشن باعث می‌شود در مدت زمان کمتری، ظرفیت باتری از صفر به ۱۰۰ درصد تبدیل شود.

مقایسه ردمی نوت 13 و گلکسی A25

مشخصات

ردمی نوت 13

گلکسی A25

ابعاد

161.1 در 75 در 7.6 میلیمتر

161 در 76.5 در 8.3 میلیمتر

وزن

173.5 گرم

197 گرم

نوع نمایشگر

AMOLED

سوپر AMOLED

سایز نمایشگر

6.6 اینچ

6.5 اینچ

حسگر اصلی

100 مگاپیکسل

50 مگاپیکسل

تراشه اصلی

دایمنسیتی 1080 (شش نانومتر)

اگزینوش 1280 (پنج نانومتر)

ظرفیت باتری

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

کف قیمت

9 میلیون و 100 هزار تومان

9 میلیون و 100 هزار تومان

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد