Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از گلوبال تایمز، بر اساس گزارش "مرکوری نیوز" آمریکا، اولین  مورد مرگ ناشی از کرونا در آمریکا ممکن است در ژانویه ۲۰۲۰ رخ داده باشد که زودتر از زمان اعلام رسمی واشنگتن است.

در بیانیه وزارت خارجه چین آمده است: آمریکا کشور ما را به عدم شفافیت در موضوع ردیابی منشاء کرونا متهم کرد و نیز اتهام تبلیغات دروغین بر ما زد، اما در مورد موضوع ردیابی در کشور خود، ضمن خودداری از این ردیابی، موانع ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه می افزاید: چین دو بار از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی برای ردیابی منشا کروناء به کشور دعوت کرده است و کارشناسان چین و سازمان بهداشت جهانی نیز گزارش های معتبری درباره ردیابی اعلام کردند.

وزارت خارجه چین در این بیانیه از آمریکا درخواست کرد ضمن توقف فرافکنی، سیاه نمایی و مقصر دانستن چین، هرچه زودتر آمار مبتلایان در زمان اولیه شیوع را منتشر و مورد آزمایش قرار دهد و از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی دعوت کند تا در اسرع وقت کار ردیابی را در آمریکا شروع کنند و یک پاسخ علمی و عادلانه برای جامعه بین المللی و مردمش ارایه دهند.

با توجه به ثبت نخستین مورد ابتلا به کرونا در ووهان چین، آمریکا همواره چین را منشاء شیوع کرونا معرفی می کند اما پکن این موضوع را رد کرده است.

منبع: روزنامه گلوبال تایمز برچسب‌ها کرونا چین وزارت امور خارجه چین ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا چین وزارت امور خارجه چین کرونا چین وزارت امور خارجه چین ایالات متحده آمریکا سازمان جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: «روایات مختلفی در مورد چندین مورد از این گورهای دسته جمعی وجود دارد، از جمله اتهامات جدی مبنی بر اینکه برخی از دفن شده ها به طور غیرقانونی کشته شده اند.

دبیرکل سازمان ملل ادامه داد: ضروری است که بازرسان مستقل بین المللی با تخصص پزشکی قانونی اجازه دسترسی فوری به مکان های این گورهای دسته جمعی را داشته باشند تا شرایط دقیقی را که در آن صدها فلسطینی جان خود را از دست داده و دفن شده اند، مشخص کنند.

گوترش افزود: «خانواده‌های کشته‌شدگان و مفقودان حق دارند بدانند چه اتفاقی افتاده است. جهان حق دارد در قبال هرگونه نقض قوانین بین‌المللی که ممکن است رخ داده باشد، به دنبال پاسخگویی باشد.»

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد