Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:39:23 GMT

کسر خدمت سربازی با ارائه پروژه‌های پژوهشی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۱۹۵۶

کسر خدمت سربازی با ارائه پروژه‌های پژوهشی

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان از اجرای طرح کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری با محوریت هشت سال دفاع مقدس از طریق انجام پروژه‌های پژوهشی خبر داد.

به گزارش برنا؛ امیر مهدی‌زاده مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: دانشجویان آقا در مقطع کارشناسی ارشد و سربازان دارای مدرک کارشناسی ارشد که قادر به اجرای طرح‌های تحقیقاتی با موضوع دفاع مقدس هستند، می‌توانند جهت همکاری و استفاده از این طرح اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در تحقیق و پژوهش حوزه دفاع مقدس و گسترش شناخت، ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان افزود: در راستایی تحقق برنامه های خود از مشمولین وظیفه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به منظور اجرایی برنامه های پژوهشی و فرهنگی و ادبی با هدف کسر خدمت دعوت می نامید.

او در پایان بیان کرد: افراد مشمول برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس شبکه اجتماعی در ایتا @komaill213 مراجعه کنند، و یا با شماره ⁦0913 396 9237⁩ تماس بگیرید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی تبلیغات دفاع مقدس مقطع کارشناسی کارشناسی ارشد آموزش عالی هشت سال دفاع مقدس شبکه اجتماعی سربازی پروژه های پژوهشی کارشناسی ارشد دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟