Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای اجرای این طرح که از هفته دولت سال قبل آغاز شد ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: علاوه بر بهره برداری از این تعداد واحد مسکونی، ۳۴ پروژه توسعه و عمران روستایی از جمله طرح های هادی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در لرستان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تحویل یک هزار و ۴۰۰ جلد سند مالکیت روستایی را از دیگر برنامه های هفته دولت جاری برشمرد و افزود: این تعداد در طول یک سال گذشته صادر شده است.

رضایی تاکید کرد: اسناد مالکیت روستایی به صورت مشترک با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر و در قالب آن سندهای دفترچه ای قدیم (منگوله دار) از درجه اعتبار ساقط و سند تک برگی صادر می شود.

بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک هزار و ۹۸۰ روستا در لرستان وجود دارد که از این تعداد یکهزار و ۵۹ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند که طرح هادی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تهیه شده است.

تا پیش از این از ۱۵۳ هزار واحد مسکن روستایی ۱۱۶ هزار واحد در این استان بهسازی و مقاوم سازی شده و قرار است این رقم تا پایان ۱۴۰۰ به ۱۲۲ هزار واحد برسد.

 همچنین تاکنون۸۱ هزار جلد سند مالکیت در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت لرستان صادر شده است.

برچسب‌ها هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی هفته دولت بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر حقی پور در جلسه فصلی مسئولان و مدیران ستاد توسعه و بازسازی عتبات‌عالیات شهرستان‌های لرستان در سخنانی، اظهار داشت: مردم استان لرستان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم‌های مطهر دارند.

وی گفت: در سال گذشته مردم لرستان بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه و بازسای حرم‌های مطهر کمک کرده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات لرستان، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز مردم لرستان سه میلیارد و ۱۳ میلیون برای بازسازی و توسعه عتبات‌عالیات نذورات اهدا کردند.

کد خبر 6093639

دیگر خبرها

  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه