Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد مرفاوی در خصوص وضعیت استقلال صحبت هایی را مطرح کرده است

به گزارش طرفداری، صمد مرفاوی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات استقلال به فارس گفت:

نقل و انتقالات اسمش رویش است، برخی برای تمدید مذاکره می کنند، یا توافق می کنند یا به توافق نمی رسند ولی استقلال چون با الهلال بازی دارد باید سریعتر تیمش را ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی هم یک دیدار ملی است و نباید دست سرمربی استقلال برای تمرینات خالی باشد.

او در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه و اینکه برخی بازیکنان هنوز با استقلال به توفق نرسیده اند افزود:

استقلال زمان کمی دارد، باید قبول کرد قرارداد برخی بازیکنان در سال گذشته کاذب بود و دیدید که تیم جامی نیاورد. آن قراردادها باید به بازیکنانی تعلق می گرفت که حداقل یک جام می گرفتند. نه اینکه بازیکنان کم گذاشتند اما به هر حال این بازیکنان جامی هم کسب نکردند.

مربی اسبق استقلال  خاطرنشان کرد:

برخی بازیکنان باید در عقد قرارداد کوتاه بیایند و علاقه خود را نشان بدهند. همانطور که گفتم وقت تنگ است و سرمربی تیم باید سریع کارش را شروع کند. الان تصمیم خیلی جدی و قطعی مهم است.یکسری بازیکن هم جذب تیم شده اند و مجیدی روی تفکراتش بازیکن گرفته است. من سرمربی تیم استقلال را درک می‌کنم  چون خودم یک مربی هستم. باید به تفکرات او احترام بگذاریم. 

مرفاوی ادامه داد:

تمرینات هم از روز گذشته شروع شده است. واقعیت ها را باید گفت، چه خوب و چه بد. با دعوت بازیکنان به تیم ملی مشکلی به مشکلات استقلال اضافه شده است.5 بازیکنی که می توانند در تیم اصلی باشند به اردوی تیم ملی دعوت شده و این دست سرمربی را می بندد.قطعا استقلال از این اتفاق ضرر می کند.وضعیت استقلال هر چه سریعتر باشد مشخص شود چون بازی استقلال هم بازی ملی است. الهلال وارد مسابقات باشگاهی شده و آماده است. این وسط باید طوری برنامه ریزی شود که استقلال ضرر نکند.

مربی اسبق استقلال در خصوص جدایی قائدی و انتقاداتی که به این موضوع شده است گفت:

این بازیکن بسیار توانمند است و تمام امور هجوم استقلال به او ختم می شد. صادقانه باید گفت در لیگ ایران هم بازیکنی برای جایگزینی وی نداریم اما قائدی خیلی سریع از فوتبال داخلی اشباع شد و به فکر رفتن افتاد. من اگر مربی تیمی بودم دوست داشتم قائدی در تیم خودم باشد ولی وقتی او دوست ندارد در تیم بماند و به فکر پیشرفت کردن است نمی شود جلوی او را گرفت.

وی تاکید کرد:

قائدی اولین بازیکنی نیست که در استقلال ستاره شد و رفت و آخرین هم نخواهد بود. او می خواست برود. مجیدی هم اعلام کرد که قائدی دوست داشت برود و دلش با اینجا نبود. به هر حال قائدی رفته و حالا باید به فکر بعد از جدایی این بازیکن باشند. باید دید مربی چه تدبیری برای این موضوع دارد و امیدوارم این مساله به خوبی مدیریت شود.

مرفاوی در خصوص اینکه استقلال تنها 4 بازیکن جذب کرده و هنوز ستاره ای به این تیم اضافه نشده است عنوان کرد: 

مربی با توجه به نیازش باید بازیکن جذب کند ولی مهمتر این است که تیم چگونه مدیریت شود. یک تیم اگر 20 ستاره داشته باشد ولی آنها با هم هماهنگ نباشند آن تیم نمی تواند موفق شود. اگر در یک تیم همه یکدل باشند همه می توانند در قالب کار تیمی یک ستاره باشند و تیم را موفق کنند. در فوتبال ایران داشتیم یک تیم با 15 بازیکن در 3 جام بازی کرده است و اتفاق موفق هم شده است.

وی ادامه داد:

استقلال به شخص متکی نیست و هیچکس نباید خودش را بالاتر بداند. اگر هر ستاره ای بخواهد ساز خودش را بزند آن تیم نمی تواند موفق شود. بازیکن خوب داشتن برای 3 جام خوب است و نباید فراموش کرد که این بازیکنان که جذب استقلال شده اند آینده دار هستند. آقاسی بازیکن تیم ملی امید بوده و بقیه هم خیلی زود می توانند به تیم کمک کنند. باید به تفکرات یک مربی احترام بگذاریم و کمک کنیم این تیم با نفرات جوان روز به روز بهتر شود.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با امید روانخواه: برزیلی ها دکتر سوکراتس را بهترین می دانند، من هم حجازی، قلیچ خانی و دایی اسامی 22 بازیکن دعوت شده به تیم ملی همسر مظاهری از هواداران استقلال خداحافظی کرد هالند و بایرن مونیخ غیر محتمل به نظر می‌رسد/ گزارش از بیلد مدیرعامل سابق یوونتوس: رونالدو هر چه زودتر برود، بهتر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از وضعیت باشگاه استقلال می گوید.

طرفداری | اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، برگزار شد.

در این جلسه که در محل دفتر این گروه برگزار شد، عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت:

صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام‌و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد، تصریح کرد:

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و به خصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌ دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود:

این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور عبدالعلی علی عسکری، فرشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد