Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:14:20 GMT

درخواست‌های نجومی رایولا از چلسی برای انتقال هالند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۲۳۶۴

درخواست‌های نجومی رایولا از چلسی برای انتقال هالند

مینو رایولا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، برای انتقال ستاره نروژی دورتموند به چلسی درخواست حقوق هفتگی نجومی برای هالند، حقوق هفتگی برای خودش و یک مبلغ باورنکردنی دستمزد کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا، مدیر برنامه های ارلینگ هالند، می خواست که مهاجم بروسیا دورتموند در چلسی هفته ای 985 هزار یورو دستمزد دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آبی ها به شدت خواهان جذب این مهاجم 21 ساله در این تابستان بودند اما در عوض روملو لوکاکو از اینتر میلان را با 117 میلیون یورو به خدمت گرفتند.

 

 

بیلد گزارش کرده است که خواسته های مدیر برنامه های هالند می تواند عاملی باشد که مانع از نهایی شدن این انتقال شد.


این گزارش همچنین ادعا می کند که رایولا مبلغ 41 میلیون یورو به عنوان دستمزد ایجنت به علاوه حقوقی هفتگی برای خود در یک بسته کلی پنج ساله به ارزش 330 میلیون پوند درخواست کرده بود.

 

رایولا مدیر برنامه های برخی از بزرگترین نام های فوتبال جهان از جمله پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، است و اخیراً مشخص شده که ثروتمندترین و سودمندترین سوپرایجنت جهان فوتبال است.

 

 

هالند یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ستاره های فوتبال در ماه های اخیر است و همچنین با انتقال به رئال مادرید و منچسترسیتی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی مرتبط بود، اما به نظر می رسد که این جوان نروژی در دورتموند بماند.

طبق گزارشات، چلسی برای جذب هالند قراردادی شامل یک تبادل با یک بازیکن دیگر را در نظر گرفته بود که گفته می شود دورتموند آن را رد کرده است زیرا این مبلغ به رقم 180 میلیون یورویی مد نظر آنها برای این بازیکن نزدیک نبود.

 

گفته می شود یونایتد در حال پیشبرد رقابت برای جذب هالند در تابستان آینده است که بند فسخ  77 میلیون یورویی او فعال می شود.

 

 

رایولا علاوه بر پوگبا، مدیر برنامه های زلاتان ابراهیموویچ و هنریک مخیتاریان نیز هست که هر دو در سال های اخیر دوره ای را در اولدترافورد بازی کردند.

هالند که فصل گذشته در 41 بازی 41 گل خیره کننده به ثمر رساند، پس از حضور در مولده در نروژ، با اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد روابط نزدیکی دارد.

 

 

ارلینگ هالند چلسی بروسیا دورتموند روملو لوکاکو مینو رایولا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند چلسی بروسیا دورتموند روملو لوکاکو مینو رایولا مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،با توجه به تشکیل کمیته صیانت فدراسیون فوتبال که از چندی پیش شکل گرفته و وعده رئیس فدراسیون برای مقابله با اتفاقات پشت پرده فوتبال با همکاری دستگاه قضایی، اقدامات پیشگیرانه و حتی تنبیهی با متخلفین در فوتبال آغاز شده است.

طبق پیگیری های صورت گرفته تعداد کثیری از مدیران شاغل در حوزه فوتبال و مدیران برنامه به جهت شیوه کاری که طی سالیان گذشته انجام داده اند و به دستگاه قضایی معرفی شده اند که قرار است توسط مراجع ذیربط برخورد  جدی با آنها صورت بگیرد.

 در این راستا برخی از مدیران برنامه و همچینئ دو مسئول باشگاهی ف-ک، و-خ، ع-خ، ع-م، الف-س، ح-م، م-ع و دو مسئول باشگاهی م-الف و س-ف در فصل جدید لیگ فوتبال از فعالیت در حوزه نقل و انتقالات و باشگاهی محروم خواهند شد و این موضوع به همه باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک نیز ابلاغ خواهد شد. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • روی کین: هالند پیشرفت کرده و در سطح چمپیونشیپ است! / فیلم
  • انتخاب آلفونسو دیویس بین ام باپه و هالند / فیلم
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!