Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها طی حکمی حجت الاسلام تقوی را به عنوان مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی طی حکمی حجت الاسلام تقوی را به عنوان مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن حکم به شرح ذیل است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین تقوی

تعمیق معرفت دینی و رشد فضائل اخلاقی در میان دانشگاهیان، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در دانشگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از استعداد‌ها و ظرفیت‌های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش تفکر ناب انقلابی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

دانشگاه فرهنگیان به عنوان مجموعه‌ای ارزشمند و اصیل در میان مراکز آموزش عالی که امر راهبردی آموزش و تربیت نسل آتی معلمان ایران اسلامی را بر عهده دارد، مورد توجه و عنایت خاص رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد.

از مجموعه نهاد نمایندگی در دانشگاه فرهنگیان انتظار می‌رود با تکیه بر بیانات و مطالبات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، در راستای تحقق تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی، تعالی‌بخشی به حکمرانی تعلیم و تربیت اسلامی و گفتمان سازی تحول مطلوب در آموزش و پرورش، قدم‌های موثری بردارد.

همکاری نهاد رهبری و قوه قضائیه درباره تخلفات در محیط های دانشگاهیهمکاری جدی نهاد رهبری با بخش پژوهشی و واحد‌های علم و فناوری
از این رو ضمن تقدیر و سپاس از زحمات و خدمات دلسوزانه و خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین دادگر در طول دوران تصدی این مسئولیت، جنابعالی را که به فضل علمی، اخلاقی و تبلیغ جهادی شناخته می‌شوید به عنوان " مـسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان "منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از هیئت‌های اندیشه ورز تخصصی و صاحب نظران در امر سیاستگذاری تعلیم و تربیت در حوزه و دانشگاه و نیز بهره گیری از ظرفیت شبکه دفاتر نهاد در دانشگاه فرهنگیان و مجموعه‌های انقلابی دانشجومعلمان آن دانشگاه، در این مسیر ارزشمند همواره موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد رهبری دانشگاه ها حجت الاسلام مصطفی رستمی نهاد رهبری دانشگاه ها حجت الاسلام مصطفی رستمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رهبری در دانشگاه فرهنگیان حجت الاسلام مـسئول نهاد نهاد رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین فلاحی روز گذشته با حضور در منزل سردار شهید حسن طهرانی مقدم با خانواده این شهید دیدار و از رشادت های شهید تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین فلاحی نماینده مردم شریف همدان و فامنین در این دیدار تاکید کرد: پیوست های عملیات های میدانی کارهای دیپلماسی است در عملیات وعده صادق هماهنگی میدان و دیپلماسی باعث موفقیت دو چندان این امر بود، در این همین راستا از تلاش های وزارت امور خارجه و دولت محترم تقدیر و تشکر می‌کنیم.

احمد حسین فلاحی با اشاره به هشتمین همایش مجاهدان در غربت بیان کرد: فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل خود را مبنی بر ادامه رایزنی ها و جلسات همچون دعوت از ۳۰ نفر از نمایندگان مجالس محور مقاومت که در هشتمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت صورت پذیرفت برعهده گیرد تا بتوان از جبهه مقاومت پشتیبانی کرد.

رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف مجلس شورای اسلامی افزود: نهمین همایش حمایت از مجاهدان در غربت احتمالا خارج از کشور برگزار خواهد شد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین فلاحی از همایش دیگری در داخل کشور در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های یکی از شخصیت های نظام در زمینه فلسطین و قدس خبر داد.

در این دیدار علاوه بر احمد حسین فلاحی، فداحسین مالکی و زهره الهییان به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام امرودی، مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، خطیبی معاون سرمایه انسانی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، مهدی شکیبایی معاون اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی فلسطین نیز حضور داشتند و طی سخنانی مراتب تشکر و قدردانی خود را از بابت زحماتی که شهید طهرانی مقدم در ایجاد توانمندی‌های موشکی و پهپادی متحمل شدند، به بیت شهید طهرانی مقدم اعلام کردند.

خبرنگار: مهدی میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228251 برچسب‌ها احمدحسین  فلاحی همدان وزارت امور خارجه مجلس شورای اسلامی استانی ایسکانیوز امور خارجه فلسطین جبهه مقاومت فدا حسین مالکی

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • منزلت و مقام عالی معلم باید پیوسته مورد تکریم جامعه باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • حجت‌الاسلام طهماسبی رییس کل دادگستری استان یزد شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه