Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه علنی امروز مجلس با درخواست نماینده فلاورجان برای پخش اظهارات وزیر پیشنهادی تعاون با حواشی همراه بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس در نشست علنی امروز( چهارشنبه 2 شهریور) قوه مقننه  با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس، گفت: بعد از عرایض بنده در مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عبدالمکی چند جا فرمودند برای جایگاه وزارت تعاون در کشور بهتر از من وجود ندارد، اگر رای نیاورم و رای ندهید، وزیر بعدی را خودم انتخاب می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: می گویند چیزایی که به من نسبت داده شده کذب است، شما برای راستی آزمایی، تمام صحبت های ایشان را که ضبط شده احصاء کنید اگر مطلب بنده به حق نبود هر چه رئیس مجلس بگوید می پذیرم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: در ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس صراحت دارد که اگر در جلسه رسمی و در صحن علنی حین نطق مطلبی بیان شود می توانید از این ماده استفاده کنید و همان طور که شما گفتید صحبت های وزیر پیشنهادی در جلسه ای غیر از صحن علنی بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس توضیح داد: این مسئله در  زمان نطق ایشان رخ داده و بعد از مخالفت بنده تاکید کرد که مطالبی که به ایشان نسبت داده شده کذب است و در رسانه ها با پول پاشی اعلام کرده که فلانی دروغ می گوید.

این نماینده مجلس بیان کرد: شما مباحث را بررسی کنید و اگر ایشان این مطالب را نگفته است هر چه شما بگویید می پذیرم. این بزرگنمایی و بزرگ گویی در واقع انحراف است و باید جلوی این انحراف گرفته شود.

پس از تذکر نماینده فلاورجان، رئیس مجلس ختم جلسه علنی پارلمان را اعلام کرد که پس از به صدا درآمدن زنگ پایان جلسه، لارگانی اعلام کرد که با پول پاشی علیه بنده در فضای مجازی مطلب کذب منتشر می شود که این اظهارات وی باعث شد چند تن از نمایندگان به نشانه اعتراض در مقابل صندلی وی قرار گیرند و به او اعتراض کنند در یکی از موارد اعتراض به نماینده فلاورجان، روح الله ایزد خواه نماینده تهران با صدای بلند به وی گفت که اگر مدرکی دارید ارائه کنید شما چندین بار است که تهمت می زنید.

بالاخره با وساطت برخی از نمایندگان این غائله به پایان رسید و نمایندگان از صحن علنی پارلمان خارج شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس نماینده فلاورجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد