Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار مغانلو در یک پروژه ویژه به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ در راستای جذب بازیکنان مورد نیاز و سازماندهی تیم فوتبال براساس اندیشه‌های فنی محرم نویدکیا و کادر فنی، با نگاه راهبردی در جهت رشد و ارتقاء بازیکنان پرورش یافته مکتب سپاهان پروژه متفاوتی در نقل و انتقالات فوتبال کشور طراحی و برنامه‌ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مذاکرات مستمر و موثر فی‌مابین مدیریت و مسئولان ذیربط باشگاه با مدیران باشگاه سانتاکلارا با عنایت به قرارداد شهریار مغانلو تا پایان فصل ورزشی 2023-2022 با باشگاه فوق‌ الذکر و درخواست محرم نویدکیا، کادر فنی و همچنین باقی ماندن یک ساله قرارداد محمد محبی با سپاهان، مذاکرات رسمی و برنامه‌ریزی شده طرفین آغاز شد و پیشنهاد صدور رضایتنامه به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار از طرف مسئولان باشگاه سانتاکلارا اعلام گردید.

در مسیر بررسی، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست فنی باشگاه سانتاکلارا برای جذب محمد محبی روبه‌رو و پس از بررسی‌های لازم و تایید سرمربی و کادر فنی، یک پروژه چهارجانبه فی‌مابین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه سانتاکلارا پرتغال، شهریار مغانلو و محمد محبی فراهم و در اجرای این امر بدون نقل و انتقال هیچگونه وجهی این موضوع به توافق قطعی چهار جانبه رسید و شهریار مغانلو به مدت ۳ سال به جمع طلایی‌پوشان پیوست تا در مسیر بازی‌های باشگاهی ایران و آسیا ظرفیت‌های ارزشمند و برتری خویش را به منصه ظهور برساند.

این پروژه انتقال از دو ماه قبل آغاز و در طول این مدت با پیگیری‌های انجام شده مراحل حقوقی، اداری، ورزشی و بین‌المللی آن انجام و امروز با پایان یافتن این مراحل موضوع رسماً اعلام می‌گردد.

شهریار مغانلو متولد آذرماه سال ۱۳۷۰ است و سابقه حضور در باشگاه‌های پیکان، ملوان بندر انزلی، سانتاکلارا و پرسپولیس را در کارنامه خود دارد.

شایان ذکر است محمد محبی به عنوان یک بازیکن جوان در سال‌های اخیر توسط باشگاه سپاهان شناسایی، جذب و با ارتقاء کیفیت فنی بالا راهی اروپا شد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هواداران پرشور این باشگاه مراتب سپاسگزاری و قدر‌شناسی خود را نسبت به این بازیکن بزرگ اعلام و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس رشد فوتبال فوتبال ایران فولاد مبارکه فولاد مبارکه سپاهان باشگاه سانتاکلارا شهریار مغانلو محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران

گفته می شود تیم فوتبال استقلال تهران به استقلال خلیج فارس تغییر نام خواهد داد. 

به گزارش طرفداری، در تاریخ فوتبال ایران باشگاه هایی بوده اند که بر اساس هماهنگی های صورت گرفته تحت پوشش موسسه و گروه خاص نظامی یا صنعتی قرار گرفته اند. از جمله تیم هایی که تحت پوشش موسسات مختلف قرار گرفته اند می توان به سپاهان اصفهان اشاره کرد که امروز زیر مجموعه یکی از متمول ترین موسسات کشورمان است.

سپاهان زمانی آن قدر بی پول بود که نمی توانست در لیگ فوتبال ایران حضور پیدا کند و به جای این تیم که در لیگ اول تحت جمشید نماینده شهر اصفهان بود، تیم متمول ذوب آهن اصفهان حضور پیدا کرد اما آن ها امروز پولدارترین تیم فوتبال ایران هستند. سپاهان مدتی هم در دهه 1370 زیر نظر مجموعه سیمان اصفهان بود و سیمان سپاهان اصفهان نامیده می شد.

باشگاه های مختلفی در فوتبال ایران بر این اساس در مجموعه موسسات مختلف قرار گرفته و با پسوند یا پیشوند نام آن ها در مسابقات لیگ ایران حضور پیدا کرده اند.

وحدت فولاد تهران پیام گچ مشهد پیام مقاومت مشهد ابومسلم خوشاب مشهد سرخپوشان دلوار افزار فولاد سپاهان اصفهان سیمان سپاهان اصفهان مقاومت شهید سپاسی شیراز استقلال خلیج فارس

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • پیشوندها و پسوندها در ادبیات باشگاههای فوتبال ایران
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد