Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@12:53:53 GMT

سروش رفیعی: سپاهان تنها انتخاب من است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۲۶۳۰

سروش رفیعی: سپاهان تنها انتخاب من است

سروش رفیعی، ستاره خلاق سپاهان خبر از تمدید قرارداد احتمالی با این باشگاه داد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان در فصل گذشته در ترکیب سپاهان باعث شد تیم های مطرح لیگ تقریبا همگی برای خرید این ستاره خلاق اقدام کنند. او امشب در مصاحبه ای زنده با سردبیر ورزش سه اعلام کرد در اوایل پنجره تابستانی مورد توجه گل گهر و امیر قلعه نویی قرار داشته، اما با احترام به سرمربی سابق خود این پیشنهاد را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در ادامه نوبت پیشنهاد استقلال فرا رسید. سروش رفیعی اعلام کرد یکی از ارکان باشگاه استقلال با این بازیکن تماس گرفته و او نیز کمتر از 24 ساعت پاسخ منفی خود را اعلام کرده است. در واقع این بازیکن فاش کرد ابتدا شایعاتی در مورزد تمایل استقلال شنیده و در نهایت یکی از اعضای قابل حساب باشگاه برای مذاکره با این بازیکن تماس گرفته است. سروش اذعان داشت در مکالمه اول صحبتی از مسائل مالی نشده و فقط بحث فنی مطرح شده است.
سروش رفیعی فردای آن روز بعد از سلام گرم به فرهاد مجیدی مدعی شد با توجه به سابقه حضور در پرسپولیس و البته شرایط خاص بازی کردن در دو تیم بزرگ پایتخت، امکان انتقال به استقلال برایش وجود نداشته است.او می‌گوید اگر بازیکنی در استقلال یا پرسپولیس بازی کرده در صورت تغییر رنگ به خود و هواداران این باشگاه خیانت کرده است.

سروش رفیعی در مورد شادی نکردن بعد از گلزنی مقابل استقلال در دیدار تراکتور برابر این تیم و باز کردن دروازه رحمتی در استادیوم آزادی صحبت کرده و مدعی شد قصد ناراحت کردن هواداران استقلال را نداشته و دلیل عدم خوشحالی او نیز همین بوده است. این بازیکن مدعی شد اگر یک بازیکن که با تمام تمرکز در یکی از این دو تیم بزرگ پایتخت بازی نکند، نمی تواند فشار موجود را تحمل کرده و رضایت هواداران جلب کند.

 

اما در ادامه نوبت پاسخ به احتمال انتقال به پرسپولیس فرا رسید. سروش رفیعی به وضوح و علیرغم تمجید از یحیی گل محمدی اعتراف کرد تجربه دو سال قبل کار کردن زیر نظر این سرمربی در پدیده برای طرفین خوشایند نبوده و به همین دلیل اصلا سرمربی پرسپولیس در تابستان امسال برای جذب این بازیکن اقدام نکرده است.

سروش  در خصوص روند مذاکره با سپاهان گفت: چیزی که خیلی واضح باید بگویم این است که، من چون امسال با سپاهان بودم از نیم فصل شروع کردیم درباره تمدید قرارداد صحبت کردیم و من خودم هم بابت صحبت کردن مشتاق بودم و آنجا بمانم؛ به دلیل اینکه، می‌دانیم باشگاه سپاهان چطور باشگاهی است و کاملا مشخص است. از نظر من حضور آقای ساکت و آقا محرم آنجا خیلی شرایط مثبتی برای من و همه بچه‌ها به وجود آورده که علاقه مارا بیشتر می‌کند. تا این لحظه که خدمت شما هستم قرارداد رسمی با باشگاه سپاهان امضا نکردیم. درواقع باشگاه سپاهان الان تنها گزینه من در ایران است.

 

رفیعی ادامه داد: آقای نویدکیا این اجازه را به من داده‌اند که در مورد بحث بیرون از ایران هم فکر کنم ولی اصل قضیه این است که من با ایشان مستقیما صحبت کردم؛ با باشگاه هم صحبت کردم و به نتایج خوبی رسیدیم و امیدوارم در یکی دوروز آینده باشگاه، درباره‌ی اینکه به چه نتایجی رسیدیم قطعا خدمت شما و همه می‌گوید ولی حقیقت امر این است که تنها گزینه من در ایران سپاهان است و فکر می‌کنم عقیده من این است که به زودی این اتفاق می‌افتد مگر اینکه شرایط طوری شود که از بیرون پیشنهادی داشته باشم؛ که این هم با اجازه آقای نویدکیا بوده است. به زودی باشگاه وضعیت کاری من را با باشگاه اعلام می‌کند.

 

وی همچنین در خصوص ذهنیت قبلی خود مبنی بر نخوردن سبک بازی او به سیستم گل‌محمدی گفت: من یک تایم نیم فصلی را در باشگاه شهر خودرو خدمت ایشان بودم. خیلی خوب همه چیز پیش می‌رفت. متاسفانه من یکی دوتا مصدومیت بد داشتم. شکستگی و ترک خوردگی استخوان ترقوه و کشیدگی عضله داشتم و برایم بد شد ولی در کل وقت‌هایی که بودم بازی کردم. انتهای تقریبا نیم فصل، خیلی واضح و شفاف و با صداقت با آقای گل محمدی صحبت کردم و بیشتر به خاطر سیستمی که ایشان بازی می‌کنند و بحث 2-4-4 خطی، نظرشان این بود که من نمیتوانم خیلی به ایشان کمک کنم و شرایط تیمی هم نمی‌تواند به من کمک کند. بعد از آن من درباره‌ی بحث فنی با ایشان صحبت نکردم، این ذهنیتی است که من از قبل داشتم. البته شرایط الان خودم خیلی بهتر از قبل است و خیلی بهتر از دوسال پیش است که درکنار ایشان بودم ولی با این حال ذهنیت من همان است. چون پیشنهادی از طرف باشگاه پرسپولیس نیامده و ایشان هم نفر اول تیم درباره‌ی انتخاب بازیکن است.

پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران فولادمبارکه سپاهان استقلال تهران سروش رفیعی سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند که  سرخپوشان تغییراتی را در ترکیب تیم خود خواهند داشت.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با وجود اینکه چند روز پیش گچ دستش را باز کرد، اما هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به نظر می‌رسد امیر رفیعی به جای بیرانوند درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد. البته احتمال دارد که بیرانوند در آخرین لحظات جانشین رفیعی در درون دروازه سرخپوشان پایتخت شود.  

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با تیم صنعت نفت آبادان مصدوم شده بود، با تلاش پزشکان آسیب دیدگی اش برطرف شده است و مشکلی برای بازی با سپاهان ندارد. همچنین دانیال اسماعیلی فر هم به خاطر محرومیت انضباطی در این بازی حضور ندارد و به احتمال زیاد وحدت هنانوف جای اسماعیلی فر در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد.  

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تیم سپاهان به شرح زیر است.

امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • درویش: پرسپولیس خواهش و تمنا نمی‌کند؛ دلال‌ها فضا را آلوده می‌کنند
  • درویش: عالیشاه نباید کاری می‌کرد که اخراج شود
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس