Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:33:07 GMT

۴۵ طرح صنعتی گلستان در هفته دولت افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۲۷۰۳

۴۵ طرح صنعتی گلستان در هفته دولت افتتاح می‌شود

حسین طلوعیان روز چهارشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با بهره برداری این طرح ها که اغلب در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قرار دارد هزار و ۱۳۲ فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

وی ادامه داد: از مجموع این طرح های تولیدی، ۳۱ طرح جدید، ۱۰ واحد تولیدی پس از احیا به چرخه تولید بازگشته و چهار طرح توسعه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلوعیان گفت : گرگان با ۱۱ طرح، جذب هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۵۶ نفر بیشترین مشارکت را در میان شهرستان های استان برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت دارد.

گلستان دارای ۱۴ شهرستان با بیش از ۲۰ هزار کیلومتر مربع وسعت است که با جای دادن هفت اقلیم از ۱۳ اقلیم دنیا در همسایگی سه استان مازندران، خراسان شمالی و سمنان و کشور ترکمنستان قرار دارد.

گلستان بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی دارد که ۹۷ درصد آن را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد.

استان گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت ۲ هزار و ۴۱ هکتار دارد.

اقتصاد اصلی ساکنان استان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری گلستان بر پایه کشاورزی استوار است.

برچسب‌ها استان گلستان هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی گلستان سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت استان گلستان هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت اشتغال زایی گلستان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود