Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قرارگاه زیستی امام رضا(ع) سپاه عاشورا همزمان با سایر استانها بصورت مجازی و در حضور فرمانده کل سپاه و رییس سازمان بسیج برگزار شد. 

سردار سلامی:طرح شهید سلیمانی باید تغییرات محسوسی را رقم بزند

سرلشکر سلامی در این جلسه با تاکید بر اهمیت اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: نباید در اجرای این طرح انگیزه ها سست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای طرح شهید سلیمانی باید بمانند گذشته تغییرات ملموس و محسوسی را در حوزه پیشگیری رقم بزنیم. 

فرمانده کل سپاه افزود: همچنانکه قبلاً نیز تاکید شده، هر پایگاه مقاومت باید به پایگاه سلامت محله تبدیل شود. 

وی شناسایی بیماران و  تأمین مایحتاج عمومی‌ خانواده های کم درآمد و یا نا توان را جزو اقدامات اساسی طرح شهید سلیمانی بر شمرد و گفت: علاوه بر پیگیری طرح شهید سلیمانی، بسیجیان در طرح واکسیناسیون سراسری هم مشارکت دارند که این حوزه نیز باید تقویت شود.

سردار خرّم: افزایش ظرفیت دو برابری مراکز واکسیناسیون تبریز/مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز راه اندازی می شود

سردار خرّم فرمانده سپاه عاشورا نیز در این جلسه گفت: مقابله با کرونا مسئله اصلی کشور به تبع آن اولویت اصلی سپاه عاشوراست. از این رو باید طرح شهید سلیمانی تا سطح محلات عمق پیدا کند. 

وی خاطرنشان کرد: بیش از 500 دانشجوی بسیجی در امر واکسیناسیون مشارکت دارند که آمادگی مشارکت بیشتر در این حوزه را نیز داریم.


سردار خرّم با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون تبریز از 5 مرکز به 11 مرکز گفت: مراکز جدید با همت جمعی مسئولان ذیربط تجهیز شده و فعالیت خود را شروع کرده اند. 

فرمانده سپاه عاشورا از راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در تبریز خبر داد و گفت: گروه های موتوری آمران سلامت نیز در تبریز و شهرستانها راه اندازی شده که این گروه ها علاوه بر خدمات رسانی و تامین نیاز مبتلایان به کرونا، ترویج و فرهنگسازی رعایت پروتکلهای بهداشتی را انجام خواهند داد.

سردار خرّم خاطر نشان کرد: اقدامات سپاه و بسیج باید به افزایش امید و آرامش مردم عزیز استان منجر شود. 

وی تداوم کمک های مومنانه را از دیگر اقدامات جاری سپاه استان برشمرد و افزود: کمک های مومنانه بصورت محله محور انجام خواهد شد.

انتهای پیام/60034

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید عاشورا سلامت تبریز فرمانده سپاه عاشورا عابدین خرم خبرگزاری فارس فارس تبریز کمک های مومنانه سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانشجویی بسیجی طرح شهید سلیمانی سپاه عاشورا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید