Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@02:26:17 GMT

رونالدو: پول بخواهم به قطر می‌روم نه سیتی!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۳۱۶۷

رونالدو: پول بخواهم به قطر می‌روم نه سیتی!

در حالی که مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو در تلاش برای انتقال این ستاره از یووه به منچسترسیتی است، مصاحبه ای قدیمی از این بازیکن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای در سال 2015 به پرسشی درباره احتمال انتقالش به منچسترسیتی پاسخ داد و پاسخ او نشان می دهد که انتقال به قهرمانان لیگ برتر ممکن است به این زودی اتفاق نیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم سابق منچستریونایتد در چند روز اخیر با احتمال انتقال شوکه کننده ای به سیتی مرتبط بوده است، گزارش هایی در فرانسه و ایتالیا نشان می دهد که این بازیکن 36 ساله و اطرافیانش "به دنبال مهندسی" انتقال در روزهای آینده هستند.

 

 

در واقع طبق گزارش L'Equipe رونالدو با تعدادی از بازیکنان منچسترسیتی از جمله برناردو سیلوا، روبن دیاس و ژائو کانسلو در مورد این انتقال صحبت کرده است. به نظر می رسد که کار این فوق ستاره پرتغالی در یوونتوس به پایان رسیده باشد.

 

در مصاحبه ای با بی بی سی در سال 2015  از رونالدو در مورد انتقال احتمالی به ورزشگاه اتحاد و بازی برای آبی های منچستر نیز سوال شد.

 

 

پاسخ او به این سوال در حال حاضر در میان گمانه زنی ها در رابطه با انتقال او به منچستر سیتی بار دیگر  در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

 

رونالدو با پوزخند می گوید: "فکر می کنی پول الان نظر من را عوض می کند؟ من اینطور فکر نمی کنم. من فکر می کنم مشکل این نخواهد بود، زیرا اگر مسئله فقط پول باشد، من به قطر خواهم رفت.

آنها احتمالا پول بیشتری نسبت به منچسترسیتی داشته باشند، اما مسئله به پول ربطی ندارد. این به اشتیاق مربوط است."

 

 

در همان مصاحبه فوق ستاره پرتغالی برنده پنج توپ طلا ادعا می کند که بهترین بازیکن جهان است.

رونالدو می گوید: "من نیازی ندارم که بگویم. من در تاریخ فوتبال هستم. من یک اسطوره هستم.

آمار و ارقام همه چیز را می گویند. در ذهن من، من همیشه بهترین هستم. برایم مهم نیست که مردم چه فکر می کنند یا چه می گویند.

از نظر من نه فقط امسال بلکه همیشه، من همیشه بهترین هستم. این نظر دیگران است و من به نظرات بقیه احترام می گذارم. شاید به نظر شما مسی از من بهتر است، اما از نظر خودم من بهتر از او هستم. بنابراین موضوع ساده است."

 

یوونتوس منچستر سیتی کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس منچستر سیتی کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک

منچسترسیتی در هفته سی‌وششم لیگ برتر میزبان ولورهمپتون بود و در نهایت پنج بر یک به برتری رسید. ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی، چهار گل برای سیتیزن‌ها به ثمر رساند. این دومین پوکر سریع تاریخ لیگ برتر بود. پیش از این گابریل ژسوس از منچسترسیتی آوریل ۲۰۲۲ در ۵۳ دقیقه چهار گل به واتفورد زده بود تا سریع‌ترین پوکر تاریخ لیگ برتر ثبت شود. همچنین این بیست‌ویکمین هت‌تریک دوران فوتبال هالند بود.

دریافت 127 MB

  

  

دیگر خبرها

  • رسمی: اخراج سرمربی‌ای که اللهیار را نخواست
  • ویدئو| آتش‌زدن پرچم آمریکا و اسرائیل در نیویورک‌سیتی
  • ستاره سابق سیتی در برزیل دستگیر شد
  • عکس لو رفته از پیراهن دوم منچسترسیتی در فصل 25-2024
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵ - ولورهمپتون یک
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)