Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@23:32:26 GMT

آقای بازیکن! شما طلاق نمی‌گیرید!

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۳۳۵۰

آقای بازیکن! شما طلاق نمی‌گیرید!

اینستاگرام یا هر صفحه اجتماعی دیگری می‌تواند حکم یک ویترین یا رزومه‌ی کاری را برای هر بازیکن حرفه‌ای داشته‌ باشد اما ظاهرا برای فوتبالیست ایرانی این موضوع چندان مصداق ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پاک کردن عکس با لباس تیم سابق از سوی بازیکنان ایرانی که تیم خود را ترک می‌کنند دیگر تبدیل به یک رویه‌ی مرسوم شده و برخی از بازیکنان به محض جدایی دست به آن می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اقدامی که در اذهان هواداران فوتبال جلوه‌ی خوبی ندارد.

 

امروزه مدیریت کردن صحیح و اصولی صفحات مجازی و به خصوص اینستاگرام برای یک بازیکن حرفه‌ای از ملزومات حرفه‌ای بودن است. صفحه اجتماعی یک بازیکن ویترینی از برندی است که او با پا گذاشتن به دنیای حرفه‌ای فوتبال برای خود ساخته و به همین دلیل مدیریت آن نیز نیاز به تفکر حرفه‌ای دارد.

 

اما در ایران و به خصوص در فصل نقل و انتقالات این صفحات مجازی، محل و فرصتی است تا بازیکن با آن برخی خواسته‌های خود را پیش ببرد. این موضوع نفوذ و اهمیت این صفحات را در بین جامعه هواداری فوتبال ایران و همچنین تاثیر آن بر تصمیمات مدیریتی را نشان می‌دهد. به همین دلیل اغلب، بازیکنان با اشاره‌های مبهم و با پیاده کردن سیاستی غیرشفاف، توجهات را به سمت موضوعی که با آن درگیرند جلب کرده و از این طریق از نفوذ جامعه هواداری برای پیش بردن اهداف خود بهره می‌برند. بگذریم از اینکه در بسیاری مواقع این روش‌ها جواب داده و بازیکن را به هدفش رسانده اما این نوع سیاست چندان با اصول رفتار حرفه‌ای همخوانی نداشته و در نهایت به مقبولیت و برند بازیکن آسیب می‌رساند.

 

در چنین فضایی گذاشتن پست‌های اعتراضی و پاک کردن آن و یا پست خداحافظی در شب و پس گرفتن آن در صبح به امری عادی بدل شده اما این ناهنجاری در رفتار اجتماعی یک بازیکن حرفه‌ای در نهایت، به ناهنجاری در تصمیمات و عملکرد فنی نیز منجر می‌شود.

از طرفی پاک کردن تصاویر با لباس تیم‌های سابق از صفحه‌ای که به نوعی حکم رزومه را برای بازیکن دارد، به شدت به موقعیت و مقبولیت بازیکن حتی در بین هواداران تیمی که تازه به آن پیوسته صدمه می‌زند. در اینکه هر بازیکتی اختیتر صفحه اجتماعی خود را دارد شکی نیست اما پاک کردن این چنینی تصاویر قبلی، همچون آتش زدن عکس‌های عروسی پس از طلاق است و آن چه به ذهن متبادر می‌کند تلاشی برای پاک کردن خاطرات بد است! و این خود نوعی توهین به هواداران باشگاه قبلی است و سیگنالی به هواداران تیم جدید که با شما نیز در آینده چنین خواهم کرد.

 

اگر پاره کردن و آتش زدن آلبوم شب عروسی، خاطره ازدواج ناموفق را از ذهن پاک می‌کند، پاک کردن عکس با لباس تیم سابق نیز باعث پاک شدن خاطرات بازی در آن تیم می‌شود! پس جناب بازیکن حرفه‌ای بهتر است بداند که جدایی از تیمی، به معنای طلاق نیست و صرفا یک رابطه کاری پایان یافته است که بهتر است با ارج نهادن به خاطرات آن دوره حرفه‌ای، برای خود نیز ارج و منزلت و احترام بیشتری بخرید.

 

حجت شفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیکن حرفه ای پاک کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کارگروه تخصصی رؤسای شعب دیوان عالی کشور با عنوان بررسی موضوع وکیل در مرحله فرجام‌خواهی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، رئیس دیوان عالی کشور، در این جلسه با گرامیداشت روز معلم، به بخشی از سخنان امام راحل (ره) درباره شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: "خدمتی که استاد شهید مطهری به نسل جوان و جامعه نموده کم نظیر است. آثاری که از او هست، بی استثنا، همه آثارش خوب است و من کس دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم: «بی استثنا آثارش خوب است». انسان ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری ادامه داد: کلیات طرح اصلاح موادی از قانون آئین دادرسی مدنی و کیفری در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس تصویب شده است و پیگیر هستیم که در این مجلس به تصویب نهایی برسد.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص بودجه مستقل برای پیشبرد برنامه‌های دیوان عالی کشور، از تصویب ردیف بودجه مستقل برای بخشی از هزینه‌های دیوان عالی کشور خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با بیان اینکه دیوان عالی کشور در قانون اساسی دو مسئولیت مهم و اساسیِ نظارت بر اجرای صحیح قوانین در محاکم و ایجاد وحدت رویه قضائی را برعهده دارد، اظهار داشت: این دو مسئولیت اطلاق دارد و عملکرد صحیح و ضابطه‌مند در این زمینه، با تعریف درست از نحوه نظارت و یا اصلاح قانون و اصلاح روش‌ها و اصلاح ساختار ممکن خواهد بود، چنانچه قضات در این رابطه پیشنهاداتی به منظور پیشبرد هر چه بهتر امور دارند، ارائه دهند.

وی تصریح کرد: آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست، به طوری که وارده پرونده‌های ما در این زمینه فقط در فروردین ماه بیش از ۸۰۰ فقره بوده است که بخش عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی و طلاق بوده است و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تشکیل کارگروه‌های تخصصی چهارگانه حقوقی، خانواده، جرایم ناشی از مواد مخدر و دیگر عناوین کیفری در دیوان عالی کشور و آسیب شناسی پرونده‌های مطروحه اظهار داشت: ان‌شاءالله خروجی این جلسات برای دستگاه قضائی و عموم جامعه مفید به فایده باشد؛ استفاده از نظرات، پیشنهادات و تجربیات همکاران قضائی در رفع اشکالات و مدیریت کلان دیوان عالی کشور مثمر ثمر خواهد بود.

گفتنی است؛ در این جلسه موضوع وکیل در مرحله فرجام‌خواهی در پرونده‌های حقوقی و کیفری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 6097195

دیگر خبرها

  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • این ویتامین را بخورید و این ورزش را انجام دهید؛ پوکی استخوان نمی‌گیرید
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • واکنش رسمی پورتو حضور طارمی در اینتر
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان