Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور با صدور بخشنامه‌ای به کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی دستور داد تا از هرگونه جابجایی و عزل و یا نصب مدیران در کلیه سطوح ملی، استانی و شهرستانی تا استقرار دولت جدید جدا خودداری کنند.

متن کامل بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
به تمامی وزارتخانه ها، سازمان ها، بانک‌ها و شرکت‌های دولتی

حسب اطلاع واصله برخی دستگاه‌های دولتی یا وابسته به دولت در روز‌های اخیر اقدام به عزل، نصب و یا جابجایی برخی مدیران دولتی یا اعضای هیات‌های عامل و هیات مدیره شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی یا وابسته به دولت را کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله اعلام می‌نماید تا استقرار دولت از هرگونه جابجایی و عزل و یا نصب مدیران در کلیه سطوح ملی، استانی و شهرستانی جدا خودداری شود.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور عزل و نصب مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت

ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه از طریق کریدور دریایی قبرس که به دلیل کشته شدن کارکنان گروه‌های امدادی توسط رژیم صهیونیستی قطع شده بود، از سر گرفته شد. 

سخنگوی دولت قبرس گفت: "شامگاه جمعه کشتی جنیفر با مواد غذایی در داخل آن، بندر لارناکا را به سمت غزه ترک کرد. " 
در اوایل آوریل، تحویل کمک‌ها در چارچوب طرح آمالتیا قبرس به دلیل مرگ کارکنان سازمان جهانی آشپزخانه مرکزی متوقف شد.

در ۸ مارس، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در لارناکا از افتتاح یک کریدور دریایی بشردوستانه برای کمک رسانی به غزه خبر داد. این ایده چندین ماه است که توسط رئیس جمهور قبرس به طور مداوم مطرح شده است. یک مرکز لجستیک با قابلیت پذیرش ۲۰۰ هزار تن محموله در لارناکا، جایی که بنادر دریایی و پایگاه‌های هوایی قبرس در آن قرار دارد، مستقر شده است.

دولت نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهور قبرس معتقد است که سه عامل کلیدی به نفع طرح آمالتیا قبرس است: نزدیکی جغرافیایی کشور جزیره‌ای قبرس به منطقه تحت محاصره، وجود زیرساخت‌های لازم برای دریافت کالا و روابط استراتژیک با کشور‌های همسایه. 

در همین حال، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن یک اسکله موقت در نوار غزه ایجاد خواهد کرد تا کالا‌هایی را که از طریق دریا به این منطقه تحویل داده می‌شود، دریافت کند. اسرائیل بر مشارکت خود در تضمین کنترل جریان کمک‌های بشردوستانه اصرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟