Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در مراسم ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دیلم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا خدمات صورت گرفته را به اطلاع مردم برسانیم.

وی به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان دیلم بیان کرد: امروز در دومین روز از هفته دولت، بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان پروژه در شهرستان دیلم به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های برق، جهاد کشاورزی، بخش کار و بنیاد مسکن اجرا و به بهره‌برداری رسیده است که امیدواریم رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز پنج پروژه در بخش‌های مختلف شهرستان دیلم افتتاح شد و بخش دیگری از پروژه‌ها با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

گراوند به شرایط خاص کرونایی اشاره کرد و اضافه کرد: در این شرایط ویژه، مصلحت بود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کنیم و سال گذشته نیز پروژه‌ها را به صورت ویدئویی افتتاح کردیم.

وی تلاش برای مدیریت کرونا را ضروری دانست و افزود: امیدواریم این بیماری زودتر کنترل شود و آرامش به مردم برگردد.

کد خبر 5289152

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دیلم بوشهر هفته دولت عبدالکریم گراوند استانداری بوشهر ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا محرم 1400 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون خطبه های نماز جمعه اردبیل مسجد بهره برداری شهرستان دیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و با حضور مردم روستای سرخون از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث زیرگذر روستای پر تردد سرخون را کلنگ زنی کرد.

مهدی دوستی در حاشیه این کلنگ زنی گفت: هرمزگان در مجموع ۵۴ نقطه حادثه خیز دارد که در سالیان اخیر شاهد تصادفات و تلفات جانی در این مناطق بوده‌ایم که مسیر سرخون نیز یکی از این مناطق است که برای اصلاح این نقاط بمنظور تأمین امنیت مردم از منابع اعتباری مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی از اجرای این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و تخصیص منابع مالی همچنین در نظر گرفتن چند پشتوانه مالی از محل مولد سازی، بهره‌برداری از این پروژه در هفته دولت به مردم تقدیم می‌شود.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، بر تأمین منابع مالی و بهره برداری سریع از این پروژه تأکید و ادامه‌داد: با توجه به انجام کامل مطالعات و استعلامات این پروژه هیچ گونه اعلام معارضات از سوی دستگاه‌های دولتی پذیرفته نمی‌شود همچنین برای بررسی سایر مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و اعضا شورای منطقه، در هفته جاری جلسه مشترکی برگزار می‌کنیم.

گفتنی است این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان بناست ظرف مدت ۴ ماه احداث و در هفته دولت سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

کد خبر 6089059

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار