Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:08:39 GMT

واحد تولیدی لامپ فوق کم مصرف در رشت بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۳۵۳۳

واحد تولیدی لامپ فوق کم مصرف در رشت بهره برداری شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آغاز بهره‌برداری بیش از ۲۶ پروژه صنعتی در گیلان خبر داد و گفت:قطار بهره برداری از واحدهای صنعتی با افتتاح یکی از کارخانه های مجهز تولید لامپ LED,SMD,COB به حرکت درآمد و مابقی پروژه های صنعتی یکی پس از دیگری در سایر شهرستان ها به بهره برداری می رسند.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان؛ فرهاد دلق پوش اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور به کاهش مصرف انرژی برق و کمک به رفع بحران کمبود برق در کشور این واحد تولید کننده در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰  مترمربع لامپ های فوق کم مصرف با ظرفیت ۱۰ میلیون شعله در سال تولید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان سرمایه گذاری انجام شده فقط در این واحد صنعتی را بیش از ۱۱ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: این واحد صنعتی در فاز اول تولید خود توانسته است اشتغال ۱۰۲ نفر از جوانان گیلان را فراهم کند و با پیش بینی انجام شده و بکارگیری ماشین آلات بیشتر در فاز دوم؛ میزان اشتغال به دو برابر افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: این واحد به صورت اصولی و تخصصی به مقوله  برند سازی و تبلیغات محصولات خود در سطح عرضه پرداخته است و در فاز دوم با طرح توسعه وافزایش سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی مصمم است که تولیدات خود را در بازارهای جهانی توسعه و گسترش دهد.
رئیس سازمان صمت گیلان با تاکید بر هدفمند شدن تولیدات داخلی و صدور مجوزهای صنعتی در گیلان، اضافه کرد: عمده تولیدات در این ۲۶ واحد صنعتی که در هفته تولید به بهره‌برداری رسیده مطابق با نیازمندی های جامعه و بازار هدف بوده و برطرف کردن نیاز داخلی اولویت اول و نفوذ در بازارهای جهانی گام بعدی برنامه تولید آنهاست.
در مجموع ۲۶ واحد صنعتی همزمان با هفته دولت با سرمایه گذاری بیش از ۲۹۱ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۴ نفر در استان گیلان پروانه بهره‌برداری دریافت و فعالیت خود را آغازخواهند کرد.

حدود سه هزار واحد صنعتی در گیلان فعال است.

برچسب‌ها رشت هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح پروژه گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت رشت هفته دولت وزارت صنعت معدن و تجارت افتتاح پروژه گیلان بهره برداری واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان قطب صنایع غذایی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود