Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته سلامت ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان تهران نامه ای سرگشاده خطاب به نمایندگان مجلس انقلابی یازدهم نوشت.

در این نامه آمده است: 

سهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای مدیریت کرونا در دولت سیزدهم چقدر است؟

در این نامه سرگشاده آمده است:

سهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای مدیریت کرونا در دولت سیزدهم

این هفته، برنامه های وزیرپیشنهادی بهداشت، درمان و اموزش پزشکی کابینه سیزدهم، توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دست بررسی و رای اعتماد نمایندگان محترم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به سوابق کاری و رفتار سازمانی شناخته شده از دکتر بهرام عین اللهی، وی عنصری انقلابی، جهادی و همیشه در میدان برای ارائه خدمت به مردم و انقلاب بوده است. از ویژگی های دکتر عین اللهی همچنین کارآمدی و تسلط به موضوعات بهداشت و درمان است و گواه آن نیز تاکید و تائید ریاست محترم جمهوری اسلامی در معرفی ایشان و سخنرانی مجلس شورای اسلامی است. اما چرا دکترعین اللهی، با این سوابق و پیشینه مدیریتی، بصورت گسترده در فضای مجازی و در سه حوزه۱. رشد و توسعه رشته های علوم پزشکی بویژه رشته پزشکی ۲- توجه و تقویت طب سنتی ۳-  و همچنین تعهد طرح تخصصی دختر و داماد ایشان، بصورت گسترده در فضای مجازی، مورد هجمه قرار می گیرد.

با ذکر این نکته که، نکات منفی در مورد وزیر پیشنهادی در مقایسه با مواردی که درخصوص وزاری بهداشت دولت یازدهم و دوازدهم مطرح هست، اصلا قابل مقایسه نیست و در این مطلب نیز قصد آن نیست که به چرایی این امر و به صورت عمیق پرداخته شود، تنها به ذکر این مطلب محدود بسنده می شود که:

۱- هر کسی که با مرام مدیریتی و مسلک سازمانی دکتر بهرام عین اللهی آشنایی دارد، اطلاع دارد که وی در جهت دفاع از آرمانهای نظام، انقلاب و شهدا ذره ای کوتاه نمی آید و در مسیرمدیریتی، همواره انقلابی وجهادی  عمل می کند. خود حدیث مفصل بخوان در این مجمل!!
این روزها کسانی که طی این سالها ناکارآمدی خود را اثبات کرده اند. از تمامی ابزارهای خود در فضای مجازی برای به چالش کشیدن دولت منتخب و حامیانش استفاده می کنند. حتی در این میان گل به خودی هم گاهی داریم. باید دوستان دولت مردمی، ایران قوی در تمام صفحه ها حضور داشته باشند و از حق دفاع کنند.

۲- بر اساس مستندات مکتوب معاونت اموزشی در وزارت بهداشت، مشخص است که پایه گذاری طب سنتی بصورت رشته تخصصی، اختصاص مقطع تحصیلات تکمیلی و همچنین دانشکده به رشته طب سنتی در زمان مدیریت چه کسی شروع شده است و همچنین توسعه متوازن رشته های علوم پزشکی و پذیرش دانشجو در این رشته ها، چه مقاطع زمانی اتفاق افتاده و بعد از آن چگونه عمل شده است. همچنین بیانیه رسمی حمایت انجمن طب سنتی ایران در هفته های اخیر از برنامه های دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت، نیز گواهی دیگر بر تایید نقش آفرینی ایشان در این عرصه بوده است.

۳- در بحث حواشی ایجاد شده در خصوص تعهد طرح داماد و دختر ایشان نیز بهترین دفاع از وزیر بهداشت و درمان، همان جوابیه ای است که توسط آقای توسلی نماینده محترم بهار وکبودرآهنگ(مخالف جدی ایشان در مجلس)،  و بصورت رسمی در سایت خبرگزاری خانه ملت در تاریخ ۱۴۰۰.۶.۲منتشر شده است.

روی سخن اصلی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ذکر این مقدمه است که با بررسی سایتهای خبری و خبرگزاریها در ایام اخیر، به وضوح مشاهده میشود که حدود 140 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه های خبری و رسانه ای از برنامه های وزارت بهداشت و همچنین مدیریت آقای دکتر بهرام عین اللهی حمایت کرده اند. در این بین نیز، مکاتبات و بیانیه های 55 تشکل، سمن، نهاد و انجمن تخصصی در حوزه علوم پزشکی، نظام پرستاری و مدیریت نظام سلامت، بیش از 48 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی و انجمن ها، خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده است.

اما نکته اصلی و نگاه جدی این است، در ایامی که آمار فوت شدگان کرونا به 709 نفر رسیده است، هر یک روز دیرتر رای اعتماد به وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی می تواند به افزایش تعداد مرگ و میر و به حاشیه رفتن نقش نظام سلامت در مبارزه و مدیریت بیماری منحوس کووید 19 منجر شود. چرا که نظام سلامت به عنوان مرجع اصلی مدیریت و برنامه ریزی در خصوص کرونا در کشور، به وزیر قاطع و جهادی نیاز دارد. نمایندگان مردم، با رای قاطع به وزیر پیشنهادی، به مدافعین سلامت و نجات جان ملت کمک کنید.

رئیس محترم جمهور، آیت الله رئیسی، سهم خود را با معرفی وزیر انقلابی، جهادی و کارآمد در این مقطع زمان حساس، ادا کرده است. حال نوبت نمایندگان مجلس و هیات امنای ملت است که سهم خود را برای کمک در پیگیری و تحقق برنامه عملیاتی مهارکرونا در کشور ادا کنند.

????کمیته سلامت ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان تهران(شهریور1400)

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آیت الله رئیسی علوم پزشکی عین اللهی طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد