Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در خصوص مخالفت با وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت، توضیحاتی ارائه کرد.

نظر به اینکه برخی تلاش نمودند با اهداف سیاسی  از نقد منصفانه اینجانب به برنامه جناب آقای دکتر عین اللهی سواستفاده نمایند و مطالبی علیه ایشان و بنده مطرح نموده اند ؛لازم دیدم توضیحاتی ارائه نمایم:

 تمام نقد های بنده به برنامه ایشان مستند به آمار و اطلاعات و عملکرد بوده است و همچنان به قوت خود باقی است اما در خصوص نحوه حضور فرزند و داماد ایشان در دماوند سئوالات و ابهاماتی مطرح بود و اینجانب برای رفع ابهام از ایشان سئوال نمودم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به توضیحات جناب دکتر عین اللهی و همچنین دکتر جواد رضایی به اطلاع می رساند که دکتر رضایی و همسر محترمشان فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی بوده و بخشی از طرح تعهد خود را در گرگان و بخشی را نیز به دلیل مشکلات خانوادگی و بنا به درخواستشان و موافقت کمیسیون های ذیربط در دماوند و فیروزکوه گذرانده اند و در اردیبهشت ماه سال جاری تعهد ایشان به پایان رسیده است.

با تشکر توسلی نماینده مردم شریف شهرستان بهار و کبودراهنگ دوم شهریور /1400

منبع: تسنیم

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده کبودرآهنگ گزینه وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد