Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:01:34 GMT

سری جدید مسابقه «ایران» سه روز در هفته پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۳۷۱۵

سری جدید مسابقه «ایران» سه روز در هفته پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، پخش فصل سوم مسابقه «ایران» به کارگردانی سعید رضایت و با اجرای سعید شیخ‌زاده از هفته آینده و به صورت سه روز در هفته (روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) ساعت ۲۰ از شبکه اول سیما آغاز خواهد شد.

هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه «ایران» درباره تغییرات لحاظ شده در سری جدید این مسابقه گفت: دکور مسابقه به طور کامل تغییر کرده است و ساخت آن نیز چندی پیش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضبط قسمت‌های ابتدایی نیز با حال و هوایی جدید و اضافه شدن آیتم‌های متنوع به تازگی آغاز شده است. بر خلاف سری‌های گذشته که ۲ گروه پنج نفره در استودیو حضور می‌یافتند، در سری جدید تنها چهار نفر در مسابقه شرکت می‌کنند و در قالب یک گروه برای به دست آوردن جایزه بزرگ مسابقه تلاش خواهند کرد.

وی افزود: در سری جدید همچنین ۳۰ تماشاگر در استودیو و با رعایت فاصله‌گذاری مناسب حاضر هستند و در پاسخگویی به سوال‌ها نیز مشارکت خواهند داشت. از میان این ۳۰ نفر در نهایت به پنج نفر که به سوال‌های بیشتری پاسخ درست داده باشند جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان برای حضور در مسابقه چه به عنوان شرکت‌کننده و چه به عنوان تماشاگر می‌توانند به اپلیکیشن برنامه مراجعه کنند و با پاسخگویی به سوال‌ها امتیاز لازم را به دست آورند.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساختار کاملا ایرانی مسابقه «ایران» عنوان کرد: بر خلاف برخی از مسابقه‌های در حال پخش تلویزیون که چه در بخش محتوا و دکور تشابهاتی آشکار با نمونه‌های خارجی دارند، تمامی آیتم‌ها و همچنین دکور سری جدید «ایران» کاملا ایرانی بوده و برای طراحی آن زمان زیادی صرف شده است.

رضایت در پایان گفت: فصل سوم مسابقه «ایران» در ۱۵۶ قسمت و در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و تولید خواهد شد.

کد خبر 5289186 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید شیخ زاده شبکه یک سیما هاشم رضایت مسابقه محرم 1400 موسیقی ایرانی تئاتر ایران حسینیه مهر ویروس کرونا مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فیلم کوتاه سینمای مستند فیلم سینمایی صندوق اعتباری هنر فیلم مستند برنامه رادیویی شبکه دو سیما موسیقی نواحی سری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد مهیار یونس‌آبادی ظهر یکشنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها در کانون بسیج شاهرود از اجرای ۱۸۰ برنامه طی هفته بسیج سازندگی با مشارکت ۱۷۴ گروه جهادی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: آبرسانی روستایی در روستاهای محروم شهرستان در زمره این برنامه‌ها است.

وی از افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدمت رسانی و توسعه روستایی در هفته بسیج سازندگی در شهرستان شاهرود خبر داد و افزود: طرح آبرسانی به عشایر ابوالحسنی در منطقه خارتوران بی ارجمند از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در ۱۳ عرصه برنامه ریزی شده است، تاکید کرد: موضوعات عمرانی، خدمت رسانی، اردوهای جهادی، پزشکی، خدماتی، عمرانی، طرح‌های عمرانی، آبرسانی و مرمت خانه‌های محرومان و… در زمره این برنامه‌ها است.

یونس آبادی از توزیع ۱۵ سری جهیزیه در هفته بسیج سازندگی بین نوعروسان مناطق محروم شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: بیش از یک هزار پرس غذا و ۵۰۰ بسته معیشتی نیز بین محرومان شهرستان طی این هفته توزیع خواهد شد.

وی از بهره برداری ۶۵ پنل خورشیدی در قالب نیروگاه‌های خورشیدی خانگی با مشارکت شرکت توزیع برق و بسیج سازندگی در مناطق محروم شهرستان شاهرود طی هفته بسیج سازندگی خبر داد و گفت: عملیات آغاز اجرای ۶۵ واحد نیروگاهی خانگی دیگر در مناطق محروم شهرستان در طول این هفته آغاز می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود از برگزاری کارگاه‌های خوداشتغالی با مشارکت بسیج در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ میلیارد تومان در زمینه خود اشتغالی به صورت تسهیلات به این طرح‌ها پرداخت شده است.

یونس آبادی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی و مجموعه ورزشی در روستای یونس آباد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان شاهرود به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این هفته همچنین شاهد برپایی میز خدمت در روستاها و شهرهای سراسر شهرستان شاهرود خواهیم بود.

کد خبر 6097355

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 شمس‌‌آذر
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت