Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان با یک پرواز استرالیایی از کابل به استرالیا منتقل شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان بسیاری از مردم این کشور در تلاش هستند تا از افغانستان خارج شوند. در این میان جان زنان و دختران جوان بیش از افراد دیگر در خطر است و به همین خاطر فیف پرو، نماینده جهانی بازیکنان حرفه ای فوتبال دنیا، در اقدامی تعدادی از ورزشکاران بانوی افغان از جمله تعدادی از بازیکنان تیم ملی فوتبال این کشور را از کابل خارج کرده و به استرالیا انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه فیف پرو در این باره آمده است:

از دولت استرالیا به خاطر خارج کردن تعداد زیادی از فوتبالیست ها و ورزشکاران بانوی افغان از این کشور تشکر می کنیم. این خانم های جوان در کشور خودشان در خطر بودند و از جامعه جهانی به خاطر کمک به آنها تشکر می کنیم. 

ورزش کردن خانم ها در حزب طالبان خلاف محسوب می شود و با روی کار آمدن طالبان به بازیکنان پیشنهاد شده بود برای تحریک نکردن اعضای طالبان، تمام حساب های خود در فضای مجازی و هر عکسی به همراه تیم را به طور کامل پاک کنند. 

یکی از فعالان فیف پرو در مورد این اتفاق گفت:

چند روز اخیر پر از استرس بود اما امروز به پیروزی مهمی رسیدیم. این زن های فوتبالیست در دوران بحران بسیار شجاع بودند و امیدواریم خارج از افغانستان زندگی بهتری داشته باشند. کارهای زیادی باقی مانده است. فوتبال بانوان مانند یک خانواده است و باید کاری کنیم همه در آن در امنیت باشند. خوشحالیم که این گروه از ورزشکاران توانستند افغانستان را ترک کنند.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با امید روانخواه: برزیلی ها دکتر سوکراتس را بهترین می دانند، من هم حجازی، قلیچ خانی و دایی اسامی 22 بازیکن دعوت شده به تیم ملی همسر مظاهری از هواداران استقلال خداحافظی کرد هالند و بایرن مونیخ غیر محتمل به نظر می‌رسد/ گزارش از بیلد مدیرعامل سابق یوونتوس: رونالدو هر چه زودتر برود، بهتر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف

سفارت طالبان در مالزی اعلام کرد: رئیس سازمان بررسی و توسعه اتاق تجارت مالزی از نقیب‌الله احمدی، سفیر طالبان در این کشور برای حضور در کنفرانس بین‌المللی وقف که به میزبانی مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

این سفارت افزود: این مقام مالزیایی اظهارداشت که سرمایه‌گذاران مالزی خواهان سرمایه‌گذاری در افغانستان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است