Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۶۰ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها برای یک‌هزار و ۱۲۹ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، قدرت الله ولدی در آیین افتتاح طرح کشاورزی آبیاری نوین در روستای «کسب» که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار همدان برگزار شد، افزود: از این تعداد ۱۵۵ طرح بهره‌برداری و عملیات اجرایی پنج طرح با اعتباری بیش از ۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملایر از نظر تعداد و حجم سرمایه‌گذاری برای افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها جزء نخستین شهرستان‌های استان است، بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز و خطرناک کرونا، بسیاری از این طرح‌ها به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به توسعه شتابان ملایر در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: شاخص‌ترین پروژه‌های این شهرستان طرح فروسیلیس آذرخش و دیگر واحدهای فرآوری فروسیلیس است که در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید و ظرفیتی عظیم در حوزه فروسیلیس کشور است.

ولدی ادامه داد: اورژانس ۳۲ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) نیز آماده افتتاح است که در نوع خود در استان و غرب کشور بی‌نظیر است و در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان تحولی بزرگ را ایجاد خواهد کرد.

وی همچنین از افتتاح مرحله دوم مجموعه تفریحی و گردشگری مینی‌وُرلد ملایر با وسعت ۳۰ هکتار خبر داد و گفت: در حوزه کشاورزی ۲ شهرک گلخانه‌ای گنبد با ۶۸ هکتار و گلخانه حسین آباد ناظم با ۵۸ هکتار در دست اجرا است که روز گذشته از سوی وزارت جهاد کشاورزی با تخصیص آب برای شهرک گلخانه حسین آباد ناظم موافقت و ابلاغ شد.

معاون استاندار همدان یادآور شد: آمادگی کامل داریم سرمایه‌گذار برای آغاز عملیات اجرایی این شهرک گلخانه‌ای با ۲۵۰ هزار لیتر آب حضور پیدا کند که فرصتی مغتنم در توسعه کشت گلخانه‌ای است.

ولدی بیان کرد: این شهرستان در تحقق سند راهبردی توسعه سه ساله که تهیه و تدوین شد، با اقدامات و کارهایی اجرایی که انجام شده، پیشتاز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جلسات معرفی برنامه‌ها و رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی رئیس جمهوری برای تشکیل کابینه سیزدهم در حال برگزاری است، افزود: طبق دستور استاندار همدان تمامی مدیران و مجموعه استان و شهرستان مشغول فعالیت هستند و تا زمان تشکیل کابینه جدید، هیچ مدیری حق کوتاهی در ارایه خدمات به مردم را ندارد.

فرماندار ویژه ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، همراهی و تلاش شبانه‌روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان و مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی را در تمامی حوزه‌ها به ویژه برگزاری انتخابات و مقابله با کرونا را ستودنی خواند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ملایر فرماندار ویژه ملایر استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده