Web Analytics Made Easy - Statcounter

نزاع بین دو جوان در شهر سربیشه در سال ۹۶ منجر به قتل یکی از آن‌ها رهایی جوان اعدامی از چوبه دار در سربیشه شده و جوان دیگر نیز به قصاص محکوم شده بود.

بخشش یک اعدام ی قبل از اعدام

به گزارش رکنا،  پس از پیگیری‌های فراوان شعبه حل اختلاف شهرستان سربیشه، شورای حل اختلاف زندان و وساطت بزرگان ایل بهلول صبح امروز اولیای دم با حضور در دادگستری شهرستان سربیشه از قصاص متهم گذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل چوبه دار اعدام اخبار حوادث قتل قاتل چوبه دار جوان اعدامی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مهدی قائدی ریحانه پارسا قیمت آزاده صمدی و هومن سیدی آزاده صمدی اینستاگرام بازیگر زن ایرانی پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال زندان شد
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • جذب ۵ قاضی و ۲۴ کارمند در دادگستری فلاورجان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش