Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@11:05:27 GMT

فعالیت ۴۳ سمن در حوزه ورزش و جوانان لرستان

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۴۱۳۹

فعالیت ۴۳ سمن در حوزه ورزش و جوانان لرستان

ایسنا/لرستان معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان، از فعالیت ۴۳ سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان لرستان خبرداد.

مجید زهره‌ای، امروز در جلسه با کارکنان حوزه جوانان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های لرستان، با اشاره به تعداد سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان  در استان، اظهارکرد: در حال حاضر ۵۱ سمن ثبت شده در سامانه مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ویژه لرستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد سمن تاریخ مجوز فعالیت  ۹ سمن به پایان رسیده است؛ همچنین ۴۳ سمن درحال  فعالیت هستند و مراحل صدور مجوز  نزدیک به ۱۰ سمن دیگر نیز نهایی شده است.

زهره‌ای تصریح کرد:  از این تعداد مذکور ۲۰ سمن  در خرم آباد، هفت سمن  در دورود، چهار  سمن در  سلسله، سه سمن در  پلدختر، دو سمن در چگنی، دو سمن کوهدشت، دو سمن بروجرد، یک سمن در  ازنا، یک سمن در  نورآباد و یک سمن در الیگودرز فعالیت می‌کنند.

معاون امور جوانان ورزش وجوانان لرستان با اشاره به موضوع شناسه ملی سمن‌های حوزه جوانان در استا، عنوان کرد: سمن‌هایی که دارای مجوز ورزش وجوانان هستند  لازم است که شناسه ملی داشته باشند.

وی بیان اینکه ثبت شناسه ملی برای سمن‌ها یک پروسه ملی است، اظهار کرد: همه سمن‌ها برای فعالیت باید شناسه ملی خود را ثبت کنند که در این راستا روند اخذ شناسه ملی این تعداد مذکور سمن‌های ورزش وجوانان لرستان درحال انجام است  که با مساعدت استانداری  به اداره کل ثبت استان معرفی می‌شوند.

زهره‌ای ادامه داد: تاکنون برای ۲۰ سمن در استانداری پرونده تشکیل شده و در مرحله معرفی به اداره کل ثبت هستند و از این تعداد نیز هفت سمن دارای شناسه ملی بوده  و مابقی نیزبه ترتیب درحال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جوانان لرستان ورزش و جوانان شناسه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال

وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد و اعلام کرد باید تغییر نام یک باشگاه مراحل قانونی را طی کند.

به گزارش مشرقپس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • برپایی میز خدمت اخذ شناسه یکتا برای صاحبان کسب‌وکار در شمیرانات
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود