Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ژیمناستیک ایران به دلیل مشخص نبودن وضعیت مدیریتش همچنان بلاتکلیف است! به گزارش ایسنا، فدراسیون ژیمناستیک ایران که در سال های گذشته با فراز و نشیب های زیادی دست و پنجه نرم کرد، اکنون به دلیل مشخص نبودن وضعیت مدیریت این مجموعه بلاتکلیف است.

ثبت نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون‌ ژیمناستیک از ۷ اردیبهشت‌ماه آغاز شد و به مدت ۱۰ روز کاری تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مهلت قانونی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت، ۱۳ کاندیدا با نام های ناصر اخوان، امید نوید، حبیب نوظهوری، مرجان همتی‌نژاد، الهام جعفری، رضا محمد کاظمی، احمد سعادتمند، محسن سلیمانی، زهرا اینچه درگاهی، حامد جولایی، کیانوش سقراطی، مرتضی نظری و فرزین قاسم‌زاده برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.

پس از ثبت نام کاندیداها، وزارت ورزش و جوانان صلاحیت‌ها را به طور رسمی اعلام نکرد تا فدراسیون ژیمناستیک همچان بلاتکلیف باشد چرا که برای این فدراسیون هنوز هم سرپرستی انتخاب نشده است!

 ۱۹ تیرماه سال ۱۳۹۶ مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک با ریاست وزیر ورزش و با حضور داورزنی معاون ورزش قهرمانی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد که زهرا اینچه درگاهی با ۲۴ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

باتوجه به این موضوع و پایان دوره ۴ ساله، درگاهی از ۱۹ تیر ۱۴۰۰ سمتی در فدراسیون ندارد و این درحالی است که با گذشت بیش از ۴۰ روز این فدراسیون بدون سرپرست اداره می شود.

همچنین سه ماه از ثبت نام کاندیداهای پست ریاست فدراسیون‌ ژیمناستیک می گذرد و وزارت ورزش تاکنون اقدامی در خصوص انتشار اسامی افراد تایید صلاحیت شده نکرده تا همچنان برگزاری انتخابات این فدراسیون در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

البته مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مصاحبه ای اعلام کرد که اینچه درگاهی به منظور شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک رد صلاحیت شده است.  او تصریح کرد: نامه ای از بازرسی کل کشور دریافت کردیم که بر اساس ارزیابی بازرسی کل کشور، وی را فاقد صلاحیت مدیریتی دیده و از سوی وزارت ورزش و جوانان به دلیل تطبیق مدیریتی تایید نشد.

اما طبق اسناد موجود، درگاهی با گذشت حدود ۴۰ روز از دوره ریاستش، هنوز در فدراسیون ژیمناستیک حضور دارد، نامه های این فدراسیون را همچنان با عنوان ریاست فدراسیون امضا می کند و این درحالی است که وزارت ورزش و جوانان هم در مقابل این عمل سکوت کرده چرا که دوره درگاهی به پایان رسیده و هیچ حکمی برای ابقای او در این پست از سوی وزارت ورزش صادر نشده است.

باتوجه به اینکه ژیمناستیک ایران در کسب سهیمه المپیک ناکام ماند و دوره درگاهی به پایان رسید، باید دید وزارت ورزش و جوانان چه زمانی تصمیم می گیرد که این فدراسیون را از بلاتکلیفی خارج کند؟

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ژيمناستيک وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ژیمناستیک ریاست فدراسیون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است

امید شیخ احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت داوری ژیمناستیک ایران اظهار داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر حمیدرضا هاشمی که در کمیته فنی آسیا هم حضور دارد با حمایت فدراسیون ژیمناستیک و تلاش های خودش موفق شد شانس قضاوت در رویداد معتبر المپیک پاریس را به دست بیاورد. این مساله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده است و حتی رئیس کمیته فنی آسیا در صحبت‌های خود از پیشرفت ژیمناستیک ایران تشکر کرد.

وی افزود: در حال حاضر دنیا، ژیمناستیک ایران را به رسمیت می‌شناسد و در بحث داوری هم روزهای موفق‌آمیزی را طی می کنیم. فدراسیون ژیمناستیک بر اساس شایسته سالاری آزمون های مختلف داوری را برگزار می کند تا بهترین ها به مسابقات بین المللی اعزام شوند.

داور بین‌المللی ژیمناستیک ایران عنوان کرد: داوران ما در دنیا قضاوت های بسیا خوبی انجام می دهند و همانند گذشته نیست که اگر ژیمناست ما در مسابقات داخلی نمره ۱۴ کسب کند در مسابقات بین‌المللی نمره کمتری کسب کند و این مسئله نشان می‌دهد داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است.

شیخ احمدی تصریح کرد: در سال های اخیر داوران ما به عنوان مربی و آنالیزور حضور داشتند و همین مسئله باعث رشد فنی ژیمناست های کشورمان شده است. ما در آزمون سیکل ۱۵ که آخرین سیکل داوری بین‌المللی است نمره ۹۶ به بالا را کسب کنیم. این موفقیت‌ها مرهون حمایت های فدراسیون بوده است.

وی عنوان کرد: قطعا در آینده اخبار خوب بیشتری از ژیمناستیک خواهیم شنید. سهمیه المپیک پاریس اتفاق بسیار بزرگی برای ورزش کشور است و آغازگر یک راه پرامید برای ژیمناتسیک کشور خواهد بود.

کد خبر 6087972

دیگر خبرها

  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ