Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:44:19 GMT

«محرابیان» صلاحیت علمی و سابقه اجرایی خوبی دارد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۴۳۹۶

«محرابیان» صلاحیت علمی و سابقه اجرایی خوبی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر خانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور ماه) در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو،گفت: محرابیان از جمله مدیران توانمندی است که تخصص لازم را در این زمینه دارد.

وی بیان کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در بخش‌های کلان کشور مسئولیت داشته و سابقه دو دوره وزارت را هم در کارنامه خود دارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهرود در مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی نیرو در سمت‌های قبلی خود توانست حمل و نقل عمومی را گسترش دهد و همچنین حمایت‌هایی از صنعت خودروسازی داشت و در این عرصه بسیار تأثیرگذار بوده است.

خانی یادآور شد: وزیر پیشنهادی نیرو، عضو شورای عالی فنی کشور بوده و در تمام مسئولیت‌های خود تخصص، تعهد، روحیه انقلابی، جهادی و عملکرد هدفمند را نشان داد و ما باید از این تجارب بهره کافی را ببریم.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیرو صلاحیت علمی و سوابق اجرایی خوبی دارد و ما باید به وی برای تصدی وزارت نیرو اعتماد کنیم، گفت: مدیریت وزارت نیرو باید هدفمند باشد و این نوع مدیریت باعث می‌شود که قبل از وقوع حوادث، پیش‌بینی‌های لازم انجام شود که محرابیان این توانایی را به خوبی دارد.

کد خبر 5289242 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: علی اصغر خانی علی اکبر محرابیان رای اعتماد به دولت سیزدهم صحن مجلس رای اعتماد به دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی صحن مجلس کابینه سیزدهم دولت سیزدهم محمد باقر قالیباف رای اعتماد سیدابراهیم رئیسی وزرای پیشنهادی حسین امیرعبداللهیان حسین باغگلی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزیر پیشنهادی نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است

ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد و هزینه‌های شرکت برق تراز نبوده و از نظر اقتصادی این نهاد با مشکلات درآمدی روبرو است.

ابوالفضل ابوترابی، امروز(شنبه، هشتم اردیبهشت ماه) در نشست مشترک فعالان اقتصادی تیران و کرون با مدیر توزیع برق منطقه اصفهان و مدیرعامل شرکت برق استان اصفهان، اظهار کرد: درآمد وزارت نیرو از فروش تولید برق نسبت به هزینه‌های تأمین این انرژی بسیارکم بوده و این موضوع باعث شده تا ناترازی ایجاد و در مسیر کار با مشکل روبرو شوند.

وی معتقد است شرکت برق به یک نهاد ورشکسته تبدیل شده چراکه در تأمین هزینه‌ها با مشکل روبرو است و همین موضوع مانع از راه‌اندازی نیروگاه‌ها و توسعه خدمات می‌شود.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس ادامه داد: حل مشکل تأمین برق کشور نیازمند برنامه‌ریزی بلندمدت اقتصادی و چشم‌انداز روشن برای این حوزه بوده تا علاوه بر تأمین هزینه‌ها مشکل بخش‌های اقتصادی و خانگی رفع شود.

وی با بیان اینکه شهرک‌های جدید صنعتی و اقتصادی در کشور ایجاد شده‌اند، افزود: برق مورد نیاز آن‌ها باید توسط وزارت نیرو تأمین شود.

ابوترابی مشارکت بین فعالان صنعتی در احداث پست‌های برق‌رسانی و تولید انرژی پاک را مهم خواند و یادآور شد: وزارت نیرو باید زمینه‌های مشارکت و همکاری‌ها را فراهم کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی شهرک‌های جدید صنعتی در تیران و کرون و توسعه کشت گلخانه‌ای در این منطقه تصریح کرد: ۱۲۰۰ مورد درخواست مراکز تولیدی اقتصادی در بخش صنایع و کشاورزی در این شهرستان وجود دارد که بر اساس برآورد اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به اعتقاد این نماینده مجلس وزارت نیرو در یک مقطع زمانی کوتاه‌مدت قادر به تأمین آن نیست و حل این مشکل با مشارکت تشکل‌های صنفی مرتبط با صنایع و کشاورزی قابل رفع خواهد بود.

ابوترابی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های انرژی غیرقابل‌ انکار است، خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از دانش‌های نوین در تولید و مصرف بخش زیادی از کمبودها را جبران می‌کند از این رو شرکت‌های نیرو و گاز باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس