Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛شرکت سنگ آهن گهر زمین با پیگیری های شهباز حسن پور،نماینده مردم سیرجان و بردسیر مجوز تاسيس و احداث واحد صنعتی برای توليد آهن اسفنجی به شكل گندله و كلوخه به روش گرم به ظرفيت سالانه يك ميليون 700 هزار تن در شهرستان بردسير را گرفت.

شایان ذکر است؛این واحد صنعتی با سرمايه 54606857 ميليون ريال در زمينی به مساحت 375 هزار متر مربع و زيربنا 10هزار مترمربع و ارزش ماشين آلات داخلی 16288800ميليون ريال و ارزش ماشين آلات خارجی 87440 هزار يورو در بردسیر احداث می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين دريافت مجوز تاسيس و راه اندازی واحد صنعتی برای توليد بيلت فولاد ساده كربنی وكم آلياژی(حاصل از فرايند ذوب)به ظرفيت سالانه 3 ميليون تن در شهرستان بردسير با سرمايه 225368000 ميليون ريال در زمينی به مساحت يك ميليون دويست هزار متر مربع و سطح زيربنا هجده هزار و بيست متر مربع و ارزش ماشين آلات داخلی 174000000 ميليون ريال نیز اخذ شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: میلیون ریال واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، بهنام خسروی افزود: این شرکت با درجه دانش بنیان یک، سالانه ۴۰۰ هزار اکسل گروه خودروهای پژو را برای شرکت ایران خودرو تولید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه هیدرو فورمیک هم در همین شرکت ساخته شده گفت: در این روش قطعه‌های فلزی با فشار سیال تغییر حالت می‌دهند.

به گفته وی : برای این طرح نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

معاون امور صنایع صمت استان گفت: پس از تحریم ها، شرکت پژو فرانسه از تحویل مستقیم این قطعه خودداری کرد که صنعتگران شهرکرد با کمک دانشگاه صنعتی اصفهان، طی سه سال تحقیق و توسعه موفق به کسب دانش هیدرو فورمیک شدند.

گفتنی است، استفاده از مواد اولیه داخلی، ایجاد ارزش افزوده، قیمت به صرفه و کیفیت همتراز اروپا از مزیت‌های اکسل ایرانی است که سالانه مانع خروج حدود ۳۰ میلیون دلار ارز از کشور می‌شود. در دنیا این دانش نوین در صنایع هوا فضا و موشکی هم کاربرد بسیاری دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901618

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه