Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس مطالبات شایان مصلح را پرداخت کرد و از او برگه تسویه حساب گرفت

به گزارش طرفداری، باشگاه پرسپولیس که در کمیته تعیین وضعیت به پرداخت مطالبات شایان مصلح محکوم شده بود، سرانجام با این بازیکن به توافق کامل رسید.

شایان مصلح که زمان گابریل کالدرون از پرسپولیس کنار گذاشته شد، 750 میلیون تومان از پرسپولیس طلبکار بود اما زمان مدیریت ایرج عرب توافق کرد با دریافت 500 میلیون تومان از باشگاه جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس اما همین 500 میلیون تومان را هم به شایان مصلح پرداخت نکرد تا وکیل او پرونده را به کمیته تعیین وضعیت بکشاند. این کمیته پرسپولیس را به پرداخت 500 میلیون تومان محکوم کرد و خودداری باشگاه از پرداخت این پول به شایان مصلح و همچنین طلبکاران دیگر نظیر فرزاد حاتمی، سوشا مکانی، ابوالفضل درویش وند و ... باعث شد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شود که با پیگیری مدیرعامل باشگاه و موافقت فدراسیون پنجره باز شد و پرسپولیس وعده داد حداکثر تا اواخر خردادماه مطالبات طلبکاران را بپردازد.

حالا با گذشت بیش از دو ماه از پایان آن مهلت، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی های خود اقدام کرده و گویا با شایان مصلح تسویه حساب کرده است.

گفته می شود شایان مصلح با بخشیدن 40 درصد از مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس، مابقی طلبش را دریافت کرده و به این باشگاه برگه تسویه حساب داده است.

هادی رهنما، وکیل و نماینده قانونی شایان مصلح که به دیدار جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس رفته بود، با تایید این خبر به طرفداری گفت:

اجازه بدهید جزییات موضوع از طریق باشگاه پرسپولیس و رسانه رسمی این باشگاه منتشر شود. تنها چیزی که می توانم بگویم توافق و تفاهم کامل دو طرف بود. هم شایان به خاطر پرسپولیس در دو مرحله از بخشی از مطالبات خود گذشت و هم جعفر سمیعی که به جرات می گویم یک مدیر اخلاق مدار است، تمام تلاش خود را کرد تا این مشکل حل شود.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با امید روانخواه: برزیلی ها دکتر سوکراتس را بهترین می دانند، من هم حجازی، قلیچ خانی و دایی اسامی 22 بازیکن دعوت شده به تیم ملی همسر مظاهری از هواداران استقلال خداحافظی کرد هالند و بایرن مونیخ غیر محتمل به نظر می‌رسد/ گزارش از بیلد مدیرعامل سابق یوونتوس: رونالدو هر چه زودتر برود، بهتر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس میلیون تومان شایان مصلح تسویه حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!