Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی چادر"راپال" را در بیمارستان آیت‌اله طالقانی برپا کرد.

سید نادر نقیبی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از آبادان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی افزایش مبتلایان به کرونا، مرکز  مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تلاش و همکاری کارکنان این مدیریت به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا، چادر"راپال" را در محوطه باز بیمارستان سانتر کرونایی جنوب غرب خوزستان(آیت الله طالقانی آبادان) برپا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: چادر راپال اورژانس آبادان به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی با تلاش و زحمت چند ساعته شبانه و با همکاری نیروهای ستادی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان رو به روی اورژانس بیمارستان یاد شده بر پا شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: این چادر امدادی برخلاف دیگر چادر‌ها در هنگام استفاده در بلایا و حوادث پس از نصب فضای بسیار زیادی برای استفاده‌ کنندگان ایجاد می‌کند و با اندکی تغییرات می‌توان در آن اتاق‌های مختلفی برای شکل دادن به یک بیمارستان‌های صحرایی تعبیه کرد.

نقیبی بیان کرد: این چادر در شرایط اضطراری عمومی در انواع حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی برای برپایی انبار‌های امدادی، استراحتگاه‌های اسکان اضطراری و موقت حادثه‌دیدگان و بیمارستان‌های صحرایی در اختیار مدیران بحران و سوانح قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که شرایط شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از نظر ابتلا، بستری و فوتی های کرونایی حاد است و همه بیمارستان های جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) در حال ارایه خدمات به بیماران کرونایی هستند و علاوه بر آن در دو مرکز نقاهتگاهی شهرهای آبادان و خرمشهر و مصلای نماز جمعه آبادان نیز تجهیز شده و به بیماران کرونایی خدمات رسانی می شود.(جزییات)

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان طالقانی آبادان کرونا ویروس اورژانس 115 آبادان چادر امدادی دانشگاه علوم پزشکی آبادان فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان

ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی استان در بیمارستان تخصصی فرهادآباد شهرستان دلفان خبر داد.

سردار نعمت الله باقری روز جمعه 7 اردیبهشت در حاشیه برپایی بیمارستان تخصصی فرهادآباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به عملیات غرورآفرین حاج عمران و اینکه بخش زیادی از رزمندگان و جوانان استان در این عملیات بودند و به فیض عظیم شهادت رسیدند این مجموعه یک اردوی جهادی و بیمارستان صحرایی با این نام برپا کردند.

 وی ادامه داد: سال گذشته قریب به ۷۰ هزار نفر توسط همین تیم‌ها در زمینه‌های سونوگرافی، دندانپزشکی و... را ویزیت کردند.

باقری اضافه کرد: امروز نیز در شهرستان دلفان بیش از ۲۰ تخصص در حوزه‌های مختلف، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ دندانپزشک کلا بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی در این شهرستان حضور پیدا کردند و تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

سردار باقری بیان کرد: برای تحقق شعار سال برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، جهش تولید با مشارکت مردم در کنار بیمارستان صحرایی توسط بسیج سازندگی شهرستان و سپاه حضرت ابوالفضل بر پا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان