Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیمبا، مهاجم فصل گذشته تیم فولاد خوزستان گفت: از اینکه تیم پر طرفداری مثل استقلال به من پیشنهاد داده احساس غرور می‌کنم

به گزارش طرفداری، لوسیانو پریرا (شیمبا) در ارتباط با فصلی که در فولاد خوزستان پشت سر گذاشت به تسنیم گفت:

فصل گذشته یک فصل طولانی و خسته کننده بود و خوشبختانه همه چیز در پایان به خوبی و خوشی تمام شد و ما توانستیم قهرمان جام حذفی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار به هیچ عنوان اتفاق کوچکی نبود و فولاد در شرایطی در جام حذفی قهرمان شد که خیلی از تیم‌های مطرح ایران چشم به قهرمانی در این جام داشتند. برای رسیدن به قهرمانی تیم‌های مطرحی را شکست دادیم و در فینال هم مقابل استقلال به پیروزی رسیدیم و همین موضوع اهمیت قهرمانی فولاد را بیشتر کرد.

شیمبا ادامه داد:

در لیگ برتر هم می‌توانستیم رتبه بهتری به دست بیاوریم ولی همه می‌دانند فولاد در این مسیر سخت با چه مشکلاتی مواجه بود. باید از زحمات مدیران باشگاه از جمله سعید آذری و همچنین جواد نکونام و دیگر اعضای کادر فنی فولاد تشکر کنم. از هم تیمی‌های خودم که یک فصل خوب را در کنار آنها پشت سر گذاشتم، نیز تشکر می‌کنم. از محبت همیشگی مردم اهواز و همچنین هواداران فولاد هم کمال تشکر را دارم و خیلی خوشحال شدم که توانستیم با قهرمانی در جام حذفی قسمتی از محبت آنها را جبران کنیم.

پریرا در ارتباط با بحث حضورش در استقلال و پیشنهادی که از این باشگاه دریافت کرده است، گفت:

استقلال یکی از تیم‌های بزرگ و پرطرفدار در فوتبال ایران و پیشنهاد این تیم باعث غرور من است. هنوز در کشور برزیل هستم و هنوز تصمیمی در مورد فصل آینده نگرفته‌ام و باید همه چیز را مورد بررسی قرار دهم. امیدوارم در نهایت یک تصمیم خوب بگیرم.

شیمبا در مورد اینکه آیا این احتمال وجود دارد که در فولاد بماند گفت:

فولاد را از صمیم قلب دوست دارم و روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشتم. هر وقت تصمیم نهایی خودم را بگیرم در این زمینه حرف‌هایم را خواهم زد. مسئله مهم این است که همه چیز را در کنار هم بگذارم و در نهایت تصمیمی بگیرم که از لحاظ فوتبالی به سودم باشم.

اخبار داغ 

2 عکس منشوری از مادر 40 ساله امیر تتلو برترین های قرن با امید روانخواه: برزیلی ها دکتر سوکراتس را بهترین می دانند، من هم حجازی، قلیچ خانی و دایی اسامی 22 بازیکن دعوت شده به تیم ملی همسر مظاهری از هواداران استقلال خداحافظی کرد هالند و بایرن مونیخ غیر محتمل به نظر می‌رسد/ گزارش از بیلد مدیرعامل سابق یوونتوس: رونالدو هر چه زودتر برود، بهتر است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند

باشگاه استقلال خوزستان 8 برابر فولاد در این فصل از استقلال ملاثانی حمایت کرده است.

طرفداری | استقلال ملاثانی این هفته مقابل سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا بازی کرد.

باشگاه استقلال خوزستان بارها و بارها در این فصل ورزشگاه غدیر اهواز را به استقلال ملاثانی برای برگزاری بازی هایش قرض داده است. اگر بخواهیم دقیق بگوییم، برای هشت مسابقه این کار را انجام داده است.

آن هم در حالی که خود استقلال خوزستان بازی های فشرده لیگ برتر و جام حذفی را داشته است. در بازی مقابل سپاهان در جام حذفی، استقلال خوزستان اعلام کرد آن ها نمی توانند ورزشگاه شان را به استقلال ملاثانی قرض بدهند و همین موضوع با واکنش تند هواداران فولاد همراه شد.

آن ها باشگاه استقلال خوزستان را محکوم کردند و استقلال ملاثانی در نهایت در زمین فولاد آرنا بازی کرد. بعد از این مسابقه مسئولان خوزستان و باشگاه استقلال ملاثانی بارها و بارها از فولادی ها تشکر کردند.

حالا باشگاه استقلال خوزستان که در نیم فصل دوم با روی کار آمدن نجفی و تغییرات مدیریتی، وضعیت خوبی داشته، می گوید چرا هیچ تشکری از ما نشده و فقط به خاطر اینکه یک بازی ورزشگاه را به استقلال ملاثانی ندادیم، انتقادات زیادی به ما وارد شد؟

حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس