Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 19 از مناسب سازی پایانه ها و ورودی های ایستگاه های مترو محدوده این منطقه به منظور رفاه حال و سهولت دسترسی افراد معلول خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی توکلی مناسب سازی معابر و فضاهای شهری را از اقدامات اولویت¬¬دار شهرداری این منطقه در راستای دسترسی همگانی به امکانات شهری اعلام کرد و افزود: در همین راستا عملیات اجرایی مناسب سازی ایستگاه مترو عبدل آباد و پایانه اتوبوسرانی بهشت آغاز شده و در مرحله ایجاد رمپ ورودی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته او پیش از این نیز ایستگاه مترو آزادگان ضمن بهسازی،  در قالب اجرای اقداماتی همچون احداث دو پارکینگ ویژه معلولین و نصب تابلو، مناسب سازی محوطه اطراف و رفع اختلاف سطح ها در محل اتصال پیاده رو به سواره رو و نیز ایجاد سه رمپ ورودی برای سهولت دسترسی از پیاده رو به محوطه مترو و تجهیز به میله های دستگرد مناسب سازی شد.
توکلی در ادامه به ایمن سازی بزرگراه های مواصلاتی محدوده این منطقه اشاره کرد و گفت: درهمین راستا طی هفته گذشته 200 گاردریل در بزرگراه شهید کاظمی، تندگویان، علامه عسگری و شهید هاشمی نصب شد. ضمن اینکه این محورها مجهز به کاشن تانک و موانع استوانه ای شدند.
شهردار منطقه همچنین با اشاره به اقدامات ترافیکی صورت گرفته در راستای آرام سازی و کنترل تردد خودروها در خیابان های محدوده بیان کرد: به همین منظور ضمن احداث بیش از 40 سرعتکاه آسفالتی در معابر  این منطقه از ابتدای سال جاری، عملیات ایجاد سرعتکاه در خیابان دانشگاه خانی آباد نو و بزرگراه علامه عسگری نیز آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایانه ایستگاه مترو مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از کسب رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاه‌ها و ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک توسط این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تفکیک پسماندها و لزوم تحویل پسماندهای خشک قابل بازیافت به مراکز ذی‌صلاح، همچنین افزایش مراجعه شهروندان به ایستگاه‌های جمع‌آوری پسماند خشک و جلب مشارکت آن‌ها برای تفکیک و تحویل اقلام بازیافتی، آموزش‌های ویژه‌ای در مراکز فرهنگی و آموزشی و مساجد اجرا و موجب افزایش بازیافت سطح منطقه شده است.

وی افزود: با توجه به اعلام مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در برسی مناطق پانزده‌گانه، آمار مقایسه‌ای پسماند خشک قابل بازیافت جمع‌آوری شده در ایستگاه‌های بازیافت، منطقه ۹ شهرداری اصفهان در رتبه نخست افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی در ایستگاهای بازیافت سطح شهر است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر تفکیک از مبدا است، از این‌رو شهروندان به‌ویژه زنان خانه‌دار باید با جدا کردن بازیافت از پسماند تر در راستای حفظ محیط زیست با شهرداری همکاری کنند.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو ایستگاه ساختمانی و دو غرفه ثابت بازیافت در سطح شهر فعال است و درصدد هستیم تا پایان سال جاری تعداد ایستگاه‌های بازیافت را برای رفاه حال شهروندان منطقه افزایش دهیم.

کد خبر 749383

دیگر خبرها

  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد