Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@21:18:29 GMT

جدیدترین خبرها از منع تردد در جاده‌ ها

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۱۳۰

جدیدترین خبرها از منع تردد در جاده‌ ها

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت اجرای طرح منع تردد سراسری در جاده های کشور از حدود دو هفته پیش آغاز شده بود، گفت: اجرای این طرح بنا بر تصمیم ستادملی مقابله با کرونا همچنان و دستکم تا پایان ساعت ۲۴ روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز هر تصمیمی که از سوی ستادملی مقابله با کرونا اتخاذ شود، اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح منع تردد سراسری همچنان و با قوت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: همانند روز اول اجرای طرح، طرح منع تردد بین استانی در حال اجراست و ماموران پلیس با حضور در ورودی و خروجی های بین استانی از تردد خودروها جلوگیری کرده و آنان را مبدا باز می‌گرداند.  

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا  ادامه داد: خودروهای متخلف نیز بسته به وضعیت آن استان یک میلیون یا ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.  

شیرانی درباره اینکه آیا پس از ساعت ۲۴ روز جمعه منع تردد لغو شده و تردد خودروها عادی می شود یا خیر به ایسنا گفت: در این مورد در جلسه ستادملی مقابله با کرونا تصمیم گیری می‌شود و هر تصمیمی که گرفته و به پلیس ابلاغ شود، اجرا خواهد شد. اما اگر تصمیم جدیدی هم گرفته نشود، مطابق مصوبه قبلی و بر اساس وضعیت رنگ بندی کرونایی شهرها محدودیت های ترافیکی اجرا می شود. در نتیجه اینطور نیست که محدودیت های سفر برداشته شود.  

به گفته وی، اجرای طرح منع تردد شبانه نیز همچنان در تمام شهرهای کشور اجرا می شود و خودروهای فاقد مجوز از ساعات ۲۲ تا ۳ بامداد اجازه تردد در سطح شهر را ندارند و در صورت تردد ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.  

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از شهروندان خواست که از انجام سفر و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند تا با سرعت بیشتری بتوان از شرایط دشوار کرونایی عبور کرده و چرخه انتقال متوقف شود.  

پربیننده ترین برنامه افزایش قراردادهای اجاره به ۳ تا ۵ سال احداث ۴۰شهرک جدید در ۱۴استان کشور خرید یک واگن قطار مترو چقدر تمام می‌ شود؟ نکاتی که دولت جدید برای ورود به بازار مسکن باید بداند پیام خداحافظی وزیر راه و شهرسازی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: منع تردد طرح منع تردد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پیامی شفاهی که توسط فرزندشان حجت‌الاسلام محی‌الدین مکارم شیرازی روز جمعه ۷ اردیبهشت به سردار رادان ابلاغ شد، از اقدامات وی و فراجا در مسئله حجاب و اجرای طرح نور قدردانی و حمایت کرد.

متن پیام آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به شرح زیر است:

سلام علیکم
عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور