Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احمد راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز (چهارشنبه 3 شهریور ماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: آقای سجادی را همه می‌شناسیم. او قهرمان و مدال آور پرافتخار انقلاب اسلامی است؛ بسیاری از قهرمانان با ما تماس گرفته و درخواست صحبت به عنوان موافق و یا درخواست صحبت به عنوان مخالف داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهر کرد در مجلس تصریح کرد: من مسئول کمیته تربیتی بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس هستم و یک سال است که مستقیما با وزارت ورزش و جوانان در ارتباط هستم. اما برنامه‌های آقای سجادی برای این وزارتخانه غیرتحولی است و او برنامه‌های جاری وزارت ورزش را به مجلس ارائه داده است.

راستینه تصریح کرد: سابقه آقای سجادی در معاونت ورزش و جوانان نشان داده است که او سبب تعلیق بسیاری از فدراسیون‌ها و ورزش‌ها بوده و اگر نبود وساطت دکتر جلیلی و اقدامات نیروهای امنیتی، ما عملا المپیک لندن را از دست داده بودیم.

وی افزود: 3600 سمن جوانان در کشور وجود دارد که بدون برنامه هستند اما ما امروز نیازمند چهره انقلابی، شجاع و توانمند برای هدایت سمن‌ها به منظور هویت بخشی به انقلاب اسلامی هستیم.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سمن‌ها امروز به جزئی از بدنه بروکراسی فربه وزارت ورزش و جوانان تبدیل شده‌اند.

وی خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: آقای سجادی! شما از آقای مهرعلیزاده حکم قائم مقامی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای را دریافت کرده‌‌اید و وقتی من از او سؤال کردم که چرا شما این حکم را دریافت کرده‌اید به من پاسخ داد که من ساعت‌ها مقابل مهرعلیزاده مصاحبه شدم، اما آقای مهرعلیزاده که اصلاح طلب است وقتی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری اظهارات خود را بیان می‌کرد و همه مردم آن موضوعات را می‌دیدند، آیا می‌توانیم بپذیریم که آقای سجادی قائم مقام یک فرد تماما اصلاح طلب باشد؟

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد راستینه نماینده شهر کرد در مجلس وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ورزش و جوانان آقای سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است

وزیر خارجه عربستان سعودی ضمن هشدار نسبت به پیامدهای گسترش جنگ غزه گفت که تنها رژیم صهیونیستی مخالف توقف این جنگ است.

به گزارش ایسنا، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت: به همراه شرکایمان برای توقف جنگ غزه و تقویت راه‌حل دو دولتی تلاش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: اسرائیل تنها طرف بین‌المللی است که مخالف توقف جنگ در غزه است. تداوم راه‌حل نظامی تنها به سود تندروها است.

طبق گزارش الجزیره، بن فرحان افزود: گسترش جنگ کنونی پیامدهای فاجعه‌بار برای فلسطین و تمام کشورهای منطقه به همراه دارد.

وزیر خارجه عربستان امروز در جریان دیدار «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا نیز گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد