Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فیروزآباد در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش گفت:‌ باید انقلابی فکر کنیم و تصمیم بگیریم و اجازه ندهیم کار به دست نااهلان بیفتد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمد مهدی فروردین» نماینده مردم فیروزآباد در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: در مورد توانمندی آقای سجادی باید بگویم ایشان مدعی هستد، می‌خواهد در دولت انقلابی وزیر ورزش شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌گویند ۳۰ سال نقش اول را در ورزش بازی کردند خب در این ۳۰ سال کجا بودند؟ ایشان مشاور آقای مهرعلیزاده و قائم مقام فدراسیون زورخانه‌ای هستند. 

او ادامه داد: ایشان معاون آقای مهرعلیزاده که دولت انقلابی را در مناظره‌ها به تمسخر می‌گرفت هستند، چرا باید ایشان را به کار گیریم؟ 

فروردین اضافه کرد: دولت در یکی از حساس‌ترین شرایط خود است و حق اشتباه کردن نداریم. همانطور که تشخیص مردم در انتخاب رئیس جمهور درست بود، اکنون نوبت ما نمایندگان است که با انتخاب یک وزریرپاکدست و مردمی قوه قضائیه، قوه مجریه و مقننه را متعادل اداره کنیم. 

نماینده مردم فیروزآباد تاکید کرد: باید انقلابی فکر کنیم و تصمیم بگیریم و اجازه ندهیم کار به دست نااهلان بیفتد. ما باید امانتدار مردم باشیم و اجازه ندهیم افراد غیرمردمی، غیرانقلابی و مرفهان بی‌درد جایگزین شوند. 

او با تاکید بر اینکه کسی می‌تواد کشتی به گل نشسته را نجات دهد که از جنس انقلاب باشد، اضافه کرد: شمایی که مدعی وزارت هستید، زمانی که جنگ تمام شد ۱۹ سال سن داشتید، چند جوان ۱۳ساله در زمان جنگ پرپر شدند؟ این ظلم در حق دولت انقلابی است و نمی‌توان به فردی که یک ساعت ایثارگری ندارد اعتماد کرد. 

فروردین افزود: اینها از اشرافیان هستند و در بزنگاه‌ها موضع شفافی نگرفتند. امروز انتظار دارم پاسخ دندان‌شکنی به خواصی که مدعی هستند از بیرون مجلس آن را مدیریت می‌کنند داده شود. 

او گفت: من خاک این ورزش را خوردم و اگر شما دلتان بررای ورزش می‌سوزد من جگرم برای آن می‌سوزد. من از کودکی در زمین‌های خاکی ورزش را شروع کردم و به رده‌های بالای مدیریتی در این زمان رسیدم. اینگونه نیست که هر مدیر ورزشی شایستگی وزارت ورزش را داشته باشد. 

نماینده مردم فیروزآباد گفت: ورزش امروز یک ظرفیت است و اگر خوب مدیریت نشود برای نظام تهدید است. اینها برای انقلاب و نظام هیچ هزینه‌ای ندادند و صلاحیت لازم برای وزیر شدن را ندارند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد اجازه ندهیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی پس از نشست مشترکی که با روسای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌های ورزشی داشت، اظهار کرد: در دنیای ورزش، ورزشکاران قلب جامعه قهرمانی آن کشور هستند و اگر آن قلب از کار بیافتد، مدیریت معنایی ندارد. ما سلسله نشست‌هایی در بخش‌های مختلف ورزش کشور داریم برگزار می‌کنیم و این دومین جلسه با نمایندگان قهرمانان و روسای کمیسیون فدراسیون‌های ورزشی بود. هدف اصلی این بود که دغدغه‌ها و نگرانی‌ها مطرح شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران در نشست‌هایی که با رئیس جمهور و مقام معظم رهبری داشتند، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و ما هم در این راستا و باتوجه به تاکید رئیس جمهور، جلسات خود را بیشتر کردیم تا دغدغه‌ها مطرح شود. این افراد نمایندگان قهرمانان هستند و آنها مشکلات خود را مطرح کردند و خودمان هم نسبت به برخی از آنها آگاه هستیم و تلاش می‌کنیم که شرایطی فراهم کنیم که قهرمانان با بهترین شرایط ممکن، در رقابت‌های بین‌المللی مقام کسب کنند و این نشست‌ها به ارتباط نزدیک مدیران با قهرمانان کمک کند و این ارتباطات می‌تواند مشکلات را برطرف کند.

هاشمی افزود: اقدامات خوبی برای تسهیلات ورزشکاران انجام شده است و در جلسه مطرح شد، اما کافی نیست و باید توجه بیشتری داشته باشیم. قرار شد این نشست‌ها فصلی برگزار شود و مسئولیت جمع‌بندی آن نیز بر عهده کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک است تا یک چارچوبی مشخص شود و فدراسیون‌ها هم توجه لازم را به ورزشکاران داشته باشند. در هر فدراسیون ۶ ورزشکار نماینده ورزشکاران هستند و این ارتباطات نزدیک می‌تواند به توسعه ورزش قهرمانی کمک کند.

وزیر ورزش و جوانان درباره نقش نظارتی این وزارت‌خانه در امور باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان که مصوب مجلس است، ما باید نقش سیاست‌گذاری و نظارت را پیش ببریم. الان ۳۴ هزار باشگاه در سراسر کشور داریم و مدیریت ورزش کشور باید امور لازم را پیش ببرد. نظارت جزو وظایف ذاتی ما است و منظور ما از نظارت، در چارچوب کلان آن است و دخالتی در امور اجرایی نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است. در راستای خصوصی‌سازی، سرخابی‌ها باید بدهی‌های خود را پرداخت کند و برای بهتر اجرا کردن آن، باید نظارت‌های لازم صورت بگیرد.

وی گفت: یکی از کار‌های نظارتی ما در این زمینه بحث قانون فیرپلی مالی است. این قانون در مجلس تصویب شده است و آئین‌نامه‌اش را فدراسیون فوتبال باید در مجمع تصویب کند و نظارت روی اجرای این قانون بر عهده مجموعه ورزش کشور است و نماینده آن، فدراسیون مربوطه است. این نظارت‌ها در مورد همه باشگاه‌های کشور صورت می‌گیرد و سرخابی‌ها طرفداران بیشتری دارند و امیدوارم این واگذاری و خرید سهام این باشگاه‌ها مبارک سهام‌داران باشد و سهام‌داران دقت کافی و دغدغه لازم را داشته باشند. این دو باشگاه، مردمی هستند و ما کنار مردم هستیم و می‌توانیم زبان مردم برای همه باشگاه‌ها باشیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت