Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارپارلمانی ایرنا،، محمد وحیدی در  نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: عزم راسخ مردم در این شرایط اقتصادی و بحران شیوع کرونا بر انتخاب دولتی مردمی و فسادستیز تجلی یافته و دل در گرو موفقیت دولت مردمی داریم.

نماینده بجنورد خطاب به مردم گفت: نمایندگان در کمال استقلال و آزادی در خصوص وزرای پیشنهادی دولت به بیان دیدگاه ها پرداخته و مباحث را دنبال می‌کنند و تصمیم خواهند گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی بیان داشت:  اصل تضارب آرا امر طبیعی است و وظیفه نمایندگی این است که حجت بر ما تمام شود. در این دوره با توجه به اینکه بحث درمانی کشور بسیار مهم است اما از بحث‌های دیگر این است که این وزارت خانه مهم است و اهمیت ویژه دارد و وزارت خانه‌ای است که نیمی از کشور مستقیم با آن در ارتباط هستند و بخش عمده ای هم برای سلامت ورزش می‌کنند. ضعف ورزش در کرونا سلامت بدن را به مخاطره انداخته است.

وی افزود: مطالبی که امروز مطرح شد نکاتی داشت که به برخی اشاره می‌کنم؛ واقعیت این است که قبلا این دستگاه عظیم هیچ وقت وزارت خانه نبود و حتی دوره‌ای هم که وزارت خانه شد وزیری در راس آن قرار نگرفت که تخصصی و ورزشی باشد و اولین بار است که دولتی به خودش جرات داده که شخصیتی ورزشی را در راس این وزارت خانه قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش گفت:‌ ضعف کاروان‌های ورزشی و تعلیق و محرومیت فدراسیون‌های ورزشی و مسائل سیاسی حاشیه‌ای مربوط به پناهندگی وجود دارد که حتی شخصیتی امنیتی را در راس این وزارت خانه گذاشتند اما نتوانست این مساله را مدیریت کند. کسی باید باشد که اردو و وزش را بشناسد و بداند چه مطالبه‌ای باید داشته باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی وزارت ورزش و جوانان پروندهٔ خبری رای اعتماد به دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی وزارت ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی محمد وحیدی وزارت ورزش و جوانان وزارت خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد