Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:37:18 GMT

آی نود ارائه دهنده خرید لایسنس نود ۳۲ تا ۶۰ درصد تخفیف

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۲۸۸

آی نود ارائه دهنده خرید لایسنس نود ۳۲ تا ۶۰ درصد تخفیف

ما در این گزارش می خواهیم یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش لایسنس نود ۳۲ را به شما معرفی کنیم. ما را تا انتهای این گزارش همراهی کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آی نود، این سایت یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید لایسنس نود ۳۲ می باشد. این سایت از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه فروش آنتی ویروس نود ۳۲ آغاز کرده و امروزه به یکی از محبوبترین و معتبرترین سایت های فروش محصولات شرکت ESET تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات ارائه شده در سایت آی نود 

سایت آی نود به صورت کلی دو نوع لایسنس خانگی و سازمانی یا تجاری ارائه میدهد. در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم

خرید لایسنس نود ۳۲ به صورت خانگی

لایسنس ESET Mobile Security 

این لایسنس ارزانترین نوع لایسنس خانگی محصولات شرکت ESET  می باشد. این لایسنس فقط اپلیکیشن ESET Mobile Security  را فعال خواهد کرد. و تنها سیستم عامل این اپلیکیشن، اندروید می باشد.

لایسنس ESET NOD۳۲ Antivirus  

این لایسنس مخصوص ویندوز و مک می باشد. با خرید این لایسنس شما می توانید نرم افزار ESET NOD۳۲ Antivirus را نصب کرده و پس از خرید نود ۳۲  لایسنس را در داخل آنتی ویروس وارد کنید.

لایسنس ESET Internet Security 

این لایسنس علاوه بر نسخه ESET Internet Security  از تمامی نسخه های خانگی بجز نسخه ESET Smart Security premium  پشتیبانی خواهد کرد. نسخه اینترنت سکیوریتی از لحاظ امکانات کاملتر از نسخه نود ۳۲ آنتی ویروس است اما در برابر ESET Smart Security premium  امکانات کمتری دارد. لایسنس های نسخه Internet security  در ایران به دلیل کاربرد های زیاد آن محبوبیت بیشتری نسبت سایر لایسنس های موجود دارند.

خرید لایسنس نود ۳۲ به صورت سازمانی یا تجاری

این نوع لایسنس ها در سایت آی نود به دو گروه تقسیم می شوند

لایسنس ESET Server Security 

این لایسنس در گذشته با نامه ESET File Security  معروف بود اما به تازگی شرکت ایست نام آن را به Server Security  تغییر داد. نرم افزار Server Security روی ویندوزهای خانگی نصب نمی شوند و فقط روی سیستم عامل ویندوز سرور قابلیت اجرا دارد. لایسنس های این نسخه به دلیل ماهیت تجاری بودن آن به نسبت ویندوزهای معمولی گرانتر هستند و معمولا بین ۷۰  تا ۷۵  دلار در سایت آی نود به فروش می روند. این نوع لایسنس ها معمولا برای شرکت های کوچک که از کلاینت های کمی برای مدیریت استفاده می کنند به کار می رود. معمولا این لایسنس برای شرکت هایی هست که از یک یا نهایت دو ویندوز سرور و چند کلاینت استفاده می کنند به کار خواهد رفت. برای صرفه جویی در هزینه یک لایسنس ویندوز سرور خریداری شده و سایر کلاینت ها از لایسنس ویندوز خانگی استفاده می کنند.

لایسنس ESET Endpoint Security 

این لایسنس ها برای استفاده مشترک بین کلاینت ها و سرورها استفاده می شود. در این نوع لایسنس ها تعداد سرور و یا کلاینت ها مهم نیست زیرا در هر دو ویندوز می توان نسخه Endpoint  را نصب کرد. این نوع لایسنس ها دارای کنسول در سرور جهت مدیریت تمامی کلاینت هایی که به آن سرور منتصل هستند، وجود خواهد داشت. حداقل تعداد کاربر برای خرید این نوع لایسنس ۵ عدد می باشد که شروع آن با قیمتی معادل ۲۳۰ دلار آمریکا برای ۵ کاربر می باشد.

خرید از سایت آی نود چگونه است؟

خرید از سایت آی نود به دو روش اینترنتی و کارت به کارت می باشد. شما با ورود به سایت https://inod.site می توانید خرید خود را به یکی از دو روش اینترنتی یا کارت به کارت تکمیل کرده و لایسنس را داخل ایمیل خود دریافت کنید.

تحویل لایسنس نود ۳۲ در سایت آی نود چگونه است؟

تحویل به صورت آنی تا ۴ کاربر می باشد و تعداد بیشتر بین ۵ دقیقه  تا ۱ ساعت پس از خرید زمان نیاز است تا به ایمیل شما ارسال شود.

تنوع لایسنس ها چگونه است؟

در سایت آی نود از لایسنس تک کاربره تا ۴۰ کاربره موجود می باشد. کاربر می تواند با تنوعی از محصولات یکی از لایسنس ها که از داخل سایت انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کند. همچنین لایسنس های ترکیبی نظیر اندروید و کامپیوتر موجود می باشد که کاربر می تواند در صورت تمایل لایسنس های مالتی دیوایس را خرید کند.

چرا سایت آی نود؟

همانطور که می دانید سایت های زیادی برای فروش لایسنس های ESET موجود می باشد ما سعی کردیم در این گزارش یکی از معتبرترین سایت های فروش محصولات ESET را معرفی کنیم. 
سایت آی نود دارای مجوزهای لازم از وزارت صمت می باشد و همچنین دارای درگاه اختصاصی و بدون واسط نیز می باشد و علاوه بر این این سایت بدون هیچ واسطی مستقیم لایسنس ها را با تعداد زیاد از ایست خرید کرده و در اختیار مشتری قرار می دهد و همین امر باعث می شود تا قیمت تمام شده برای این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها کمتر باشد.
همچنین این سایت از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۱۲ سال در این حوزه فعالیت می کند.
آدرس سایت: https://inod.site
شماره پیام در واتس اپ و تلگرام: ۰۹۹۱۰۱۰۷۲۳۱
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید لایسنس خرید لایسنس نود 32 خرید لایسنس نود ۳۲ سایت آی نود سایت آی نود کلاینت ها لایسنس ESET

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد

به گزارش خبرآنلاین، رییس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله گفت: ما اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود، باید منتظر باشیم طرح ارایه شود.

مهر در خبری نوشت: مهدی چمران در حاشیه دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز یک فوریت مصوبه تکمیل طرح آب و فاضلاب شهر بررسی می‌شود، اظهار کرد: برای تمدید این مصوبه یک فوریت ارائه شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سامانه پایش مصوبات شورا که پیش از این پایه‌گذاری شده بود و متوقف مانده، به ثمر رسیده و امروز از این سامانه رونمایی شده و در آن کل مصوبات پایش خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. در جلسه امروز گزارش سه ماهه حساب درآمد و هزینه شهرداری نیز ارائه خواهد شد.

چمران در خصوص ایجاد فرهنگسرا در بوستان لاله نیز یادآور شد: بعد از جشن ماه رمضان احساس شد که فضاهایی برای چنین طرح‌هایی مورد نیاز است. این موضوع مطرح شد که درختی قطع نمی‌شود و ما نیز اجازه نخواهیم داد درختی قطع شود. باید منتظر باشیم طرح ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دوره سوم طرحی مصوب شد که در بوستان‌هایی با مساحت بیش از یک هکتار مسجد و کتابخانه احداث شود و ساختمان اداری منع شده است، گفت: البته طرح باید به شورا ارائه شود و هیأت موردنظر طرح را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز بود احداث شود به شرطی که درختی قطع نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بارندگی بوده و یک کارگر به دلیل تعصب کاری خود در حال بازگشایی نهر برای جلوگیری از سرریز شدن آب بوده که متأسفانه مفقود شده و هنوز پیدا نشده است. باید چنین اقداماتی با دقت صورت بگیرد و برنامه‌ریزی از قبل انجام شده باشد تا حادثه‌ای رخ ندهد.

چمران با بیان اینکه قراردادها منع انتشار داشته و هرکسی درخواست داشته قرارداد را تحویل گرفته است، گفت: قرارداد مشکلی ندارد و هریک از اعضا بخواهند در دسترس آنها قرار خواهد گرفت. وزارت امور خارجه، بانک مرکزی و دیگر بخش‌ها قرارداد را در اختیار دارند. چنین قراردادی در سال ۹۶ نیز وجود داشته و مورد خاصی ندارد. در ساخت واگن‌ها تکنولوژی به کشور وارد می‌شود و این تفاوتی مترقی است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902958

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است