Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملی ایران توجه جدی به اصلاح نظام بانکی با رویکرد تقویت توان تامین مالی بانک ها در برنامه وزیر امور اقتصادی و دارایی پیشنهادی دولت سیزدهم را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در این برنامه به درستی اشاره شده که هر اقدامی در راستای تقویت توانایی تامین مالی بانک ها، می تواند کمک موثری به توسعه اقتصادی کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد رضا حسین زاده با اشاره به این که اقتصاد کشور بانک محور است و از این رو تقویت نظام بانکی باید در اولویت باشد،‌ اظهار کرد: برنامه وزیر اقتصاد پیشنهادی این مساله را با جدیت مطرح و راه حل های برون رفت از آن را ارائه داده است،‌ بنابراین در صورتی که دکتر خاندوزی مورد اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد، تحول مثبتی در نظام بانکی رخ خواهد داد.

وی با بیان این که نظام بانکی به اصلاحات زیربنایی نیاز دارد،‌ خاطرنشان کرد: در برنامه وزیر اقتصاد پیشنهادی به موضوعاتی چون ناکارآیی قوانین حوزه بانکی، نظارت های ناکارا، خلاء در قواعد حاکمیت شرکتی و لزوم مدیریت تعارض منافع اشاره شده است که اصلاح هر کدام از این موارد می تواند نظام بانکی را با افزایش بهره وری و کارآیی مواجه کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین توجه به موضوع مطالبات غیرجاری و نیز انحراف تسهیلات برخی بانک ها در این برنامه را بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اهدافی مانند افزایش عدالت در دسترسی به تسهیلات و نیز استقرار نظام تامین مالی مبتنی بر زنجیره ارزش که در برنامه وزیر اقتصاد پیشنهادی مطرح شده، بسیار ارزشمند و مهم است.

وی ابراز امیدواری کرد در دولت سیزدهم با اصلاح برخی رویه های معمول، نظام بانکی بتواند با قدرت بیشتر در خدمت توسعه کشور قرار بگیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک ملی ایران اقتصاد کشور وزیر اقتصاد برنامه وزیر اقتصاد پیشنهادی بانک ملی ایران نظام بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی

 

به گزارش تابناک، مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • فرزین برای ارائه گزارش عملکرد منابع و مصارف نظام بانکی در سال ۱۴۰۲ به کمیسیون اقتصادی می رود
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده