Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@14:49:14 GMT

درخت گردو تا چند روز دیگر به سینماها می‌آید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۱۵۳۸۰

درخت گردو تا چند روز دیگر به سینماها می‌آید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فیلم «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان تا چند روز آینده در سینماها نمایش داده می‌شود. علی سرتیپی - پخش کننده این فیلم سینمایی - بیان کرد: «درخت گردو» هنوز برای اکران آماده نیست و نمایش آن از امروز نخواهد بود. کارهای نهایی آن در حال انجام است و اکرانش طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئو | رونمایی از تیزر درخت گردو | فیلم‌هایی که قرار است حال سینما را خوب کنند

«درخت گردو» ساخته محمد حسین مهدویان به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی محصول سال ۱۳۹۸ است که در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد (پیمان معادی) و بهترین بازیگر نقش مکمل زن (مینو شریفی) را کسب کرد.

چتر حمایت ۲.۵ میلیاردی برای درخت گردو

نام این فیلم که سال گذشته همزمان با هفته وحدت چند روز در کردستان اکران شد تا شرایط حضور در رقابت اسکار را داشته باشد، تاکنون چند بار برای اکران در سینماها در یک سال و نیم گذشته مطرح شده بود اما به دلیل تعطیلی‌های پیاپی سینما و عدم استقبال مخاطب دست اندرکاران این فیلم هم مانند بسیاری دیگر از آثار آماده در صف اکران، راضی به نمایش فیلم خود نبودند.

اما تیر ماه امسال مرتضی شایسته - دبیر شورای صنفی نمایش - خبر داده بود که همراه با فیلم «دینامیت»، «درخت گردو» هم روی پرده سینماها نمایش داده می شود. اگرچه قرار بود این اتفاق در همان اول تیرماه رخ دهد، سرانجام اکران این فیلم به شهریور رسیده و تا چند روز آینده نمایش آن در سینماهای کشور آغاز خواهد شد.

«درخت گردو» روایتی از واقعه بمباران شیمیایی سردشت است که مهران مدیری، پیمان معادی و مینا ساداتی از بازیگران اصلی آن هستند.

کد خبر 622662 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران درخت گردو چند روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند

سرای محله باغ‌فردوس در منطقه یک تهران در ۵ طبقه به مساحت ۱۵۵۰ بعد از تخریب یک ساختمان قدیمی در دست ساخت قرار گرفت. اتفاق جالب در این ساختمان قطع‌نکردن درخت چنار ۸۰ ساله‌ای است که وسط این بنا قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست کارگاه اجرایی این طرح در مورد مراحل کار گفت: «در تمام مراحل گودبرداری تلاش کردیم صدمه‌ای به ریشه این درخت وارد نشود و به ابعاد ۴ در ۵ متر مربع اطراف درخت حفظ و فاصله استاندارد آن از دیواره‌ها و سقف‌های اجرا شده در نظر گرفته شد. ارتفاع این درخت تا طبقه سوم و بالاتر کشیده شده و پس از اتمام، با فضاسازی مناسب در پای آن و اجرای باغچه، دیواره شیشه‌ای، حضور پرندگان و... به عنوان گنجینه سبزی در میانه سرا، نقطه قابل توجهی برای مراجعین خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ۸ نکته مهم برای تهیه یک زیتون پرورده گیلانی اصل + طرز تهیه
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • پیش بینی گردو خاک و کاهش کیفیت‌هوا در البرز
  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • زخمِ کاری «قطع درختان» مرثیه‌ای بر پیکر سبز سنندج